Stor hvalp der halter lidt? {{forumTopicSubject}}
Lille søde Yoda på omkring 35 kg og snart 9 måneder, er begyndt at trække lidt på hans bagben og er øm. For nogen dage siden pev han og haltede når han gik i højt græs, men ikke på kort. Når vi lige vil kigge på det, også for at se om han måske har fået noget op i poten, vil han ikke lade os gøre det, men som sagt halter han ikke på kort græs.
Er han i den alder hvor vokseværk kan forekomme? Eller kan han ha fået en forvridning eller noget andet? Han løber og leger, men er generelt ikke så aktiv som han plejer. Her tror jeg dog også varmen kan spille ind. Som sagt er det blevet meget bedre de sidste par dage, og vi har også skånet ham er der andet vi kan gøre?
Han er ud af HD frie linjer, og han får Royal canin til meget store hunde(junior giant), så håber ikke det er begyndende HD puh ha .
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 74
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 245 Svar: 6.758
maj 2008
Jeg tror det er vokseværk, da han også er lidt slatten. Altså ikke syg, men sover lidt ekstra og vil gerne snue lidt længere om morgenen.
Som sagt så halter han ikke længere, men virker mere lidt forsigtig med det ben. Men jeg overvejer det lige i morgen, om vi skal ned til den rare dyrlæge og ha kigget på fussen.
feb 2007
Følger: 54 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 571 Svar: 22.373
maj 2008
Tak for informationen, som jeg forstår det, så kan det ikke være vokseværk da det næsten er væk nu, uden vi har gjort noget ved det, andet end at skåne ham lidt. Jeg har læst mig frem til på nettet at hunde med vokseværk og lignende har problemer med at rejse og ligge sig, og det har han ikke. Han leger også som han plejer.
Men vi skal ned og tjekkes om en 14 dages tid, så må han hellere få den store tur med røntgen.
Stor hvalp der halter lidt?