{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Redningsvest {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Vi vil gerne gå i svømmehal med vores hund (Futte), men er lidt i tvivl omkring redningsveste. Er de dyreste altid de bedste, eller er denne god nok?:

http://www.kirstensdyrebutik.dk/product.asp?product=5990

Futte er ved at udvikle engelsk syge (svage og deforme knogler). Dette prøver vi at rette op på med korrekt foder og ro, men hun har brug for at komme af med noget af al sin energi. Derfor tænker vi at svømning kunne være en god mulighed.

Vi skal bruge en redningsvest, som støtter så meget, at hun belaster kroppen mindst muligt.

Hvis den i linket ovenfor ikke er god nok.. så må I meget gerne komme med forslag:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Redningsvest
  • #1   31. maj 2008 Jamen de har da vel vest i svømmehallen ?

• #2   31. maj 2008 Kig på den vest jeg har til salg - den er med maveplade, og tror ikke der findes en, som støtter mere end den:
    http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=21119

• #3   31. maj 2008 Som Stine siger, så burde de have i svømmehallen, som I kan låne, når I er der.. Det har der da været de to steder, vi har været..

• #4   31. maj 2008 Okay..vidste ikke at man kunne låne en i svømmehallen.. vi har ikke prøvet det før:) Tak for svarene:)

Annette A: den ser virkelig go' ud, men hvis man kan låne dem i svømmehallen, så behøver vi ikke selv at købe en. Vi venter lige og ser, om Futte overhovedet kan lide vandet. Jeg vender tilbage til dig, hvis vi er interesserede.

• #5   31. maj 2008 De plejer at have dem i svømmehallen.

Vi har købt den billigste vi har kunne finde. Og den virker som den skal.

• #6   31. maj 2008 Jannie L

Fønix kan ikke lide vand. Men hvis vi er i svømmehallen er det noget andet der nyder han det.

Dvs. det gjorde han ikke i starten, men efter en 2 med instruktøren med i vandet og en gang hvor han var parat til at hoppe i hvis det gik galt var der ikke noget!
    Og efter 5-6 gange begyndte han selv at gå ned i vandet.

Men vi kan ikke få ham til at gå gennem en vandpyt eller ud i havet,

• #7   31. maj 2008 de har nok i hallen, men jeg har en... vist nok som den på billedet tror jeg..

Min hund er stor og vejer knap 40 kg, og den holder fint ham oppe..

ser lige om jeg kan finde linket hvor jeg fandt den =)

• #8   31. maj 2008 Sigga:
    Okay.. så man skal ikke bare opgive hvis hunden ikke bryder sig om det:) Futte er generelt glad for vand. Ved stranden går hun lidt i vandkanten. I haven har hun en bajle med vand, som hun elsker at plaske i. Hun er ligeglad med at hun bliver våd, når det regner. Så.. mon ikke at svømmehallen kunne blive et hit:)

Nina & koen:
    Holder den ham vandret, eller dykker numsen lidt længere ned?
    Vil gerne have en til Futte, som holder hende helt vandret.

Kommentér på:
Redningsvest

Annonce