{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

Stakkels hvalp! {{forumTopicSubject}}

Hej HG...
Dette er fortsættelsen på den skæbne som en stakkels 5 mdr hvalp må udsættes for. http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=218043

Jeg tog $som sagt kontakt til de tidligere ejere som sagde de ville kontakte Jesper og Christina angående hvalpen. Men... det har de åbenbart ikke gjort. Jeg fortalte så Jesper og Christina at jeg nu havde kontaktet de tidligere ejere og at det var for dårligt det som de havde gang i. Pludselig så kørte den bare der ud af.. jeg blev svinet til og kaldt diverse skældsord.. Well... det rør mig ikke rigtigt... det som gør mig harm er, at denne 5 mdr hvalp skal sælges.. de tidligere ejere er åbenbart også ligeglade... smiley

Jeg ville ønske jeg selv kunne gøre mere i sagen, men det ser ud til at den stakkels hvalp må lide på to uansvarlige menneskers bekostning. + deres nye lille hvalp på ni uger... gad vide hvornår de vil sælge den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stakkels hvalp!
  • #1   29. maj 2008 Ai hvor er det tragisk.. smiley

  • #2   29. maj 2008 Trist at de tidligere ejere åbenbart er ligeså dumme (eller i hvert fald ligeglade)

    Hvad er det for en hund det drejer sig om?

    Jeg er desværre bange for at kommer de af med denne, så skal de nok anskaffe sig en ny og en ny til osv, for det er da hyyyyyggeligt med to hunde (så længe de er små og nuttede)


  • #3   29. maj 2008 Nemlig.. det er ozz min bekymring.

    Det er en blanding af en schæfer og labrador.... smiley


  • #4   29. maj 2008 Majbritt -ja det gjorde det så ikke bedre. Det er faktisk en blanding som oftere end mange tror, giver problemer. Ikke at det er en dum hund, men den er ikke for alle.

    -men jeg håber da du får banket lidt fornuft ind i knolden på dem, selvom det nok ikke er sandsynligt


  • #5   29. maj 2008 Et sted forstår jeg godt hvis de bliver lidt skuffede. Du "lokker" telefonnummeret til gamle ejer fra dem, og ringer til disse om hele situationen bag deres ryg.
    Ikke at det pynter på det faktum at de "smider hunden væk", men jeg må sige jeg godt forstår, hvis de ikke synes du har lavt det fedeste i hele verden...


  • #6   29. maj 2008 Det ved jeg så godt. Men syntes bestemt heller ikke det de har gang i er hverken acceptabelt eller sjovt. Jeg er ligeglad med om de så er nok så sure på mig, de skal ikke lyve for mig angående hvalpen. Det er synd for den! det handler ikke om mig eller dem, men om hvalpen.. og jeg er død træt af at høre om deres undskyldninger for dit og dat.. de burde slet ikke have fået hund i første omgang, de har haft den i 3 uger... og nu en ny lille en...

    Men jo, forstår da godt hvis de er sure... det har de deres ret til.. men så skulle de have ladet være med at komme til mig - de har bare henvendt sig til en som elsker hunde og ikke tåler at se hvordan de behandler et stakkels dyr som hverken kan gøre fra eller til


  • #7   29. maj 2008 Jeg havde skam gjort det samme.
    Syntes godt nok det er noget svineri, og jeg kan sige jeg krøller mine tæer i skoene hver gang jeg ser en af den slags annoncer herinde!
    Har flere gange ville skrive noget "ikke så pænt" til folk, men det nytter ikke nogle vegne for man kan alligevel ikke banke fornuft ind i knolden på folk.

    Så syntes alle folk der sælger en hund når den er indenfor et år gammel skulle skamme sig! RIGTIG RIGTIG MEGET.


  • #8   29. maj 2008 Havde du foreslået dem at de selv kunne kontakte forrige ejer?
    Måske de vidste forrige ejer ikke var interesseret?

    Nej, jeg kender ikke til omstændighederne osv. men jeg synes bare det er lidt rigeligt handlen bag om deres rygge. Det er trods alt deres hund jo.
    Hvad tror du der kunne være kommet ud af det, hvis forrige ejer havde ringet til dem og havde villet have hunden igen? Ville de så ha været lykkelige for din hjælp?

    Håber vapsen kommer et godt sted hen, hvor den slipper for at være kastebold!


Kommentér på:
Stakkels hvalp!

Annonce