{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

For tidligt? {{forumTopicSubject}}

Et indlæg med lidt lommefilosofi.

Er det meget forkert at ønske sig en ny hund så kort tid efter den tidliger er gået bort?

Der er nu gået 4 dage siden Samson forlod os, og her er bare tomt, trist og ensomt.
Jeg savner sådan at gå ture (Vi gik op til 8 gange dagligt med Samson), træne, at pludre om hunden og hygge hygge.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For tidligt?
  • #2   25. maj 2008 Nej det er det ikke, det er et spørgsmål om, hvordan DU har det og ingen andre *S*...

Hvordan man tackler det er meget forskelligt, fra jeg måtte sige farvel til min første hund og til jeg fik nummer 2, skulle der gå tæt på 10 år....

• #3   25. maj 2008 vi fik vores gamle hund aflivet om mandagen, og om lørdagen, var vi ude at hente fimze, jeg kunne slet ikke undvære hund, og følte ikke at vi 'svigtede' den gamle, vi havde jo givet den alt det bedste vi kunne, lige til sidste vejrtrækning:-)

• #4   25. maj 2008 En plaster på såret hund er godt ;o) Og jeg er sikker på det ville være i samsons ånd i fik en til at holde dig i form indtil I skal mødes igen ;o)

• #5   25. maj 2008 Nej da, Nat

En lille ny vil jo ikke erstatte Samson.. Det er der ingen, der kan. Men der er et tomrum.. og det tomrum fylder man når man selv føler man har overskud og kærlighed til det

• #6   25. maj 2008 Rikke *
    Har sendt dig en PB

Alle andre i tråden,
    Tusind tak for trøstende ord.

• #7   25. maj 2008 Først vil jeg sige, at jeg er ked af at høre, at Samson ikke her blandt os mere. Men tænker at han har det godt nu. Det sidste jeg fulgte med i herinde, det lød i hvert fald ikke godt. Har ikke været så meget på de sidste dage, så ser først nu han er borte.

Mht. hvornår du skal have en ny hund, er noget du må føle dig til i dit hjerte og mavefornemmelse. Hvis du har brug for at få en ny hurtigt, så er det fordi det er det bedste for dig. Kan sagtens forstå det, for det er virkelig tomt når de ikke er der mere.
    Ved godt det ikke var en hund. Men da min første hest skulle væk pga. dårlige ben, havde jeg kigget på en ny som skulle komme. Dvs. jeg red den gamle til slagteren om morgen og tog imod den nye hest om aftenen. Det hjalp mig dengang. Til gengæld gik der 4 år fra min første hund Felix døde til Enzo kom.

Så det er helt og holdent hvad du føler for. Du skal ikke tænke på hvad andre tænker !

Kommentér på:
For tidligt?

Annonce