Fremmede små børn.. {{forumTopicSubject}}
altså det er jo perfekt at Ludwig elsker små børn. Det er et bonus.
Så her for nogle dagen siden kom der to små piger på henholdvis 7-8 år. og de kælede og kælede og snakkede. det er os fint nok, men de ku da lige spørge om de måtte kæle ham først (jeg bryder mig ik om folk der bare stormer hen for at røre ens hund). En del børn der gør de råber bare "orrr se den lille hund, og så løber den hen mod ham" *hvor han jo bliver lidt forskrækket for*
men så står de der og kæler og så siger den ene pige "må jeg holde ham", hvor jeg så siger "nej tænk hvis du tabte ham", så siger hun "nej i snoren?" men der sagde jeg så os nej. øhm hva tror de selv
ved godt det er børn, men altså...
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 444 Svar: 1.317
jeg har altid fået atvide at min mor "RØR ik fremmede hunde" og det tog jeg sku til mig.
tænk hvis han bed ud efter dem fordi de kom stormende. det er jo mig der får skylden (selvom det er børnene der gør ham forskrækket)
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Det er INTET der er en selvfølge, så der for mener jeg at børnene fortjener et respektfuldt svar, de kan bruge til noget..
feb 2008
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.377
*Christina & Ludwig *..................prøv at se tingene lidt mere positivt og vær glad for at du kan lære børnene noget om hunde og at din hund kan lære noget om børn, når de mødes.......den positive indgang til tingene giver ofte gode resultater......for alle...
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.017
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 73 Svar: 1.229
skal lige siges at hendes forældre stod ved siden af og snakkede med nogle naboer..
har også mødt en lille pige på en tur og hun ville også gerne kæle igglo, men hun var kun 2 år så hun vidste jo ikke at man ikke må gå over til fremmede hunde, så hendes mor skyndte sig at tage fat i hende, hvorefter jeg sagde til moren at igglo ikke gør noget og at hun elsker når børn gider kæle.. så den lille pige gik hen til igglo og kælede hende og så smilede hun over hele hovedet..
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 73 Svar: 1.229
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 62 Svar: 654
Uopdragne unger er en plage.
feb 2008
hihi
men uopdragende børn som du skriver "vovse og jeg" er en plage...
mar 2008
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 4 Emner: 90 Svar: 1.453
Fremmede små børn..