{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Varmen {{forumTopicSubject}}

Costa er total død når det er varmt udenfor han er helt færdig efter en lille gåtur når det er så varmt når solen står lige på og der ingen vind er.... Tænker så hvad sker der lige når det bliver rigtig sommer....... Vi kan ikke kun nøjes med at gå når solen er gået ned.... Men han overlever nok :;)
Er der andre hvis hunde også er færdige efter en gåtur i varmen?? Selvom det endnu ikke er så varmt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Varmen
  • #1   22. maj 2008 Terkel er helt smadret når det er varmt.... Han sover det meste af dagen når det er ...

• #2   22. maj 2008 Mine kan ikke få halsbåndet af hurtigt nok, så de kan komme ind og drikke vand. De er bare så tørstige, selv efter en lille tur.

Synes ellers ikke at de virker dvaske af varmen - endnu !

• #3   22. maj 2008 nu tager vi til jels i weekenden, så pølse står indtil nu i fuld pelsdragt.. men når vi kommer hjem og varmen kommer så bliver han pelset.... og han elsker det

• #4   23. maj 2008 Úndlad at gå mellem kl 12-15 ...

Og gør så evt Costa våd inden i går ud så kommer han lettere af i varmen...

Her for et par uger siden cyklede jeg en tur med Laura ved 16 tiden ( nede ved åen, uden snor ) og selvom at jeg bare cyklede meget langsomt og holdt en del gå-pause, blev hun bare hetl overophedet... Det endte med at jeg smed hende i åen og efter et par minutter med våd pels, var hun helt normal igen..... ( OG uden traumer *G* )

( Og jeg cykler fordi at jeg er højgravid og ikke kan gå særligt langt hvis nogen af jer skulle finde på at brokke jer *Gg* )

Kommentér på:
Varmen

Annonce