{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

Tirsdag er dommedag ... {{forumTopicSubject}}

for Mickey drengens kugler ..... Kl 8.30 tirsdag morgen skal han afleveres ved doktor dyr, til perlepose tømning .... Han skal bedøves ved ankomst, da vi gerne vil være til stede når det sker ... Min lille dreng er i forvejen ikke tryg ved mennesker med nåle, så vil gerne være der , når de gør det og det var heldigvis ikke noget problem ...


Jubiii siger jeg ...... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tirsdag er dommedag ...
  • #1   21. maj 2008 Brian ... Gør det kun under bedøvelsen .. Derefter skal jeg i skole ... Men kommer nok slet ikke til at slippe ham i tankerne .... Det tror jeg er så godt som umuligt .... :o(

  • #3   21. maj 2008 Brian .. .Det er min lille baby ... :o)


    Mig ..... Ja det må du da gerne ... Han er en værre vildbasse, som begyndte at blive en tand for dominant overfor enkelte folk ... Derudover stoppede han med at hører efter, og han begyndte endda at svare igen, når han fik besked på noget ... særligt når min kæreste sagde noget til ham .. Det var umuligt at træne med ham tilsidst, fordi han hellere bare ville have gufferne og gøre som det passede ham...

    Vi snakkede nogle gange med dyrlægen om det og hun mente det godt ku passe på teenage hormoner og lømmelalder ... Så han prøvede først kemisk kastration .. Vupti og vi havde den skønneste hund i en uges tid ca ... Så var det slut med kemisk kastration ... Nogen hunde ræser den meget hurtigt af igen ... Og derfor faldt beslutningen om at han skulle gennem en rigtig kastration ... :o)


  • #5   21. maj 2008 Mig ... Det er en sprøjte med kvindelige hormoner .... Den skulle lidt, hvordan din hund ville blive ved en rigtig kastration ..

  • #7   21. maj 2008 Mig .... Puuuha tror jeg kom af med 600 alt i alt .... Jeg tror ikke, at det er for tidligt, men vil mene din dyrlæge bedre kan svare end jeg ... :o) Jeg nåede vidst at snakke med dyrlægen 3 gange inden vi prøvede det ...

  • #9   21. maj 2008 Mig ... God ide ... :o)

Kommentér på:
Tirsdag er dommedag ...

Annonce