{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Jeg må af med det.. {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg må simpelthen af med det. Hvorfor, hvorfor henvender folk sig på hvalpe, og er MEGET intresseret når de alligevel ikke er. Det er bare så smadder irreterende at sætte tid af, "resever" hvalpen og regne med folk, bare for at få en besked om at "Vi kan ikke alligevel, vi har ikke tid, manden vil ikke, konen vil ikke, vi skal skilles, vi venter os".. og 100 andre undskyldninger.. Er det for meget at forlange at folk snakker sammen inden at de aftaler tid til at se hvalpen?? Ja det kan godt være jeg er sær, men efter ar have holdt en hvalp i 4 uger, og så vil de have depositum tilbage, ja, så bliver jeg sku sær..

UNDSKYLD UNDSKYLD... men for satan da.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg må af med det..
  • #2   21. maj 2008 kan du så ikke glæde dig over at de ikke nåede at få den hjem.... eller er det måske fordi du ikke har gjordt dit arbejde godt nok, og kunne læe at køberne ikke havde sat sig ordentligt ind i det...

• #3   21. maj 2008 Ja, selvfølelig er det min skyld, det er da klart..Men man venter vel med at tale "de vigtige" ting igennem når folk kommer.

• #4   21. maj 2008 de skal da IKKE have depositum tilbage det håber jeg ikke du giver dem da :S så har de da ikke forstået princippet med depositum.

• #6   21. maj 2008 Nej, det fik de da heller ikke, men tænk sig at bede om det..

• #7   21. maj 2008 lotte lader du folk betale depositum for en hvalp som de ikke har set, og hvor du ikke har mødt ejerne...

• #8   21. maj 2008 det fordi folk tror de kan tage røven på folk konstant. de havde sat og grint sin røv i laser nu hvis du havde givet dem depositum tilbage. godt du ikke gjorde det smiley

• #9   21. maj 2008 Der er bare så mange der henvender sig, på mail, ringer, herinde ja, også privat, også...hmm nej, ikke alligevel. Man kigger vel ikke efter hund hvis man ikke vil ha en, har råd, eller som sidste tilfælde har tid lige nu..

Det er sku da spild af andres tid.

• #10   21. maj 2008 Nej, de skal ikke have depositum tilbage, hvis de selv springer fra, det er jo netop derfor man tager depositum, for at kunne dække evt udgifter for at have holdt hvalpen tilbage til netop dem.

Men ja, folk er mærkelige, jeg har også prøvet at folk aftaler tid til at komme og se hvalpe, så venter man, og venter og venter, og 1 time senere er de stadig ikke kommet. Så har jeg besluttet mig for, at skal jeg noget, jamen så kører jeg, for de fleste har minimum 1 mobil tlf, og derfor kan de jo ringe og sige, hvis de er blevet forsinket, er kørt forkert eller lign. Men ja man bliver skisme harm, når man finder ud af, at folk bare bruger ens tid. Især hvis man har haft andre, der gerne seriøst ville have en hvalp. Men at man har sagt nej, fordi hvalpen var solgt.

• #11   21. maj 2008 Forbyd lortet.. Nej, det gør jeg da ikke, men folk aftalet tid op til 8 dage i forvejen, og skriver så dagen før at de har ombestemt sig, og det er da noget pis.

• #12   21. maj 2008 Lykke J, ja nemlig. Min sorte han var "solgt " i 4 uger, og så var det ikke noget alligevel.. Jeg har ikke annonceret med ham i de uger, og folk der ønsker at følge hvalpen springer ham nu over.

• #13   21. maj 2008 Connie. Ja ik, det er altså lidt noget ged. Det er jo iøvrigt heller ikke sælgers opgave at overbevise køber om at købe, man må jo som udgangspunkt gå ud fra at folk er klat til det.

Kommentér på:
Jeg må af med det..

Annonce