{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

Lige pludselig bange for alt..?? {{forumTopicSubject}}

Ja blev noget chokeret i går da jeg ville gå med min Princess som nårmalt ikke er bange for noget, ud over lyden af kirkeklokker, når de går i gang ligger hun ørerne ned og skal bare hurtigt frem/hjem... For med det samme vi gik mod naboen som er maler og har ting uden for sin butik, stod der en stor rulle med "falsk græs, på tæppe" og så rejser hun bare børster og kommer med et knurrende wow 3 gange, siger selvfølgelig nej og går hen til rullen og rører ved den for at hun kan se den ikke gør noget, men hun skal bare væk derfra, og vi går videre.. 2 min efter skulle vi over vejen hvor vi støder på nogle børn med legetøjssvær hvor den ene siger bøøøh til mig og træder et skridt mod mig, der farer hun sammen og om bag mig, igen med rejste børster, troede bare hun fik et chok, men da han gør det igen mens hun kigger gør hun præcis det samme... Og her til morgen var det en bøjle hun var bange for, som også skulle have et knurrende wow og rejste børster.. Prøvede at tage bøjlen ned og ligge den på gulvet, men der bakkede hun bare væk og kunne se at hun gerne ville gø, men godt var klar over jeg ikke vil have det...

Er det bare en eller anden skør fase, eller kan der vare noget med hende?? Skal alligevel til dyrlæge her senere, og hører da lige der... Ville bare høre om nogen har en logisk forklaring? Og det skal lige siges at hun har været indbilsk gravis i 1-2 uger nu her, hvis det har noget at sige...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lige pludselig bange for alt..??
Kommentér på:
Lige pludselig bange for alt..??

Annonce