{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

Sikke et godt kup !! {{forumTopicSubject}}

(ironi kan forekomme)

Jeg har lige fundet min YNGLINGSRACE på nettet, totalt billig i forhold til hvad snopperne tager for deres syge stamtavlekræ !

Det er af racen amstaff, og sælgeren har fundet en i en helt unik farve ! Den er heeeelt rødbrun og med gule øjne og rød næse *jubiiii* jeg kommer til at skille mig SÅ meget ud imellem alle mine venner og veninder med amstaffers !

Sælgeren er en total fed guttermand! Han vil køre hvalpen helt fra kroatien og til Danmark nu han selv er på bade- og forretningsferie der, penge sparet - penge tjent *yes!*

Jeg kan få hunden allerede som 5 ugers, jeg ved godt at man i dk siger den skal være 8 uger, men hvalpe fra kroatien er helt anderledes!! det siger sæger selov!

han har aftalt at vi mødes på min lokale texaco, han kommer lige forbi alligevel på vejen hjem så det passer jo perfekt!!!

Jeg glæder mig bare supermeget!

godt nok må jeg ikke lige have hund her hvor jeg bor, men jeg tror nu nok den går - jeg lukker bare hvalpen inde på badeværelset mens jeg er i skole, og så skal den med ud til sandra når jeg får fri, hun har nemlig også en amstaff og de bliver bare de bedste venner.

jeg har bare lige et spørgsmål.. hvornår kan man få hvalpe på den? mine veninder har nemlig allerede bestilt en hver..?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke et godt kup !!
Kommentér på:
Sikke et godt kup !!

Annonce