{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

pissernår hun blir glad {{forumTopicSubject}}

hva gør vi ved at vores hund pisser værgang hun blir glad især når det er mig der kalder på hende det er mega træls..


plus

at somme tider pisser hun på gulvet fordi hun ikke orker at gå ud i haven til trods for at døren står åben...

plus

hvor vente i jeres hund a med at hoppe op a døren når hun gerne vil ind ????

mvh luffe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pissernår hun blir glad
  • #2   20. maj 2008 1: Nu er hun jo kun en hvalp,. Og hvalpe tisser næsten altid når de bliver ophissede, altså rigtig glade osv. Derfor,.
    2: Hun føler sig måske mest tryg inde i huset, og små hvalpe besørger kun hvor de føler sig trygge.. Når hun gør det, så skæld ikke ud, med bær hende udenfor of ros hende så når hun gør udenfor.
    3: Siger nej!


  • #3   20. maj 2008 det ikke fordi jeg forventer hende renlig nu men det kunne være man skulle gøre noget særligt når det er på den måde hun gøre det har aldrig oplevet det før nemlig...

    men det vil sige at sådan mere eller mindre så går det i sig selv når hun blir ældre



  • #4   20. maj 2008 ved nr. 3 mente jeg hvis hun står og kradser på dørene indenfor fordi hun vil ind i et rum,. Men ja hvis hun er ude, så er det nok fordi hun vil være ved jer jo.. Er enig med <b>DK fæhunden </b> , lad vær at forvente at jeres lille hvalp skal opføre sig som en voksen hund der bare kan det hele.. :o)

  • #5   20. maj 2008 Altså det første stppe hun jo nok af sig selv når hun bliver ældre,.
    Og det andet det skal hun jo også bare vænnes til,. At min tisser udenfor og ikke inde,. Men som sagt er det nok fordi hun ikke føler sug tryg endnu ve dat gå ud i havne alene og tisse og sådan... Men træning er løsningen på begge de to sidste..


Kommentér på:
pissernår hun blir glad

Annonce