Operation - hjælp {{forumTopicSubject}}
Ahh for fanden... Samson blev opereret i blæren i onsdags, og livet har været et helvede lige siden.
Han kan ikke holde væske i sig, det løber lige igennem ham. Han kan ikke hold på vandet, og sjatpisser i søvne (og dermed ligger i snasket), tisser når han står, går sidder... ja hele tiden.
Urinen er fyldt med blod, og størknet blod. Han græder hele tiden, får ikke sovet og kravler rundt. Han stresser, kan ikke falde til ro... det er forfærdeligt.
Han er på Metacam og Methadon. Hans dosis er så høj at han ikke burde kunne stå op. Men han kejter alligevel rundt, og vil ikke overgive sig.
Vi har været hos dyrlægen hver dag siden onsdag for at få en beroligende sprøjte. Idag fik vi en der skulle holde 5 timer - men den holdt kun 45 min, så var han oppe og ulykkelig igen.
Er der nogle der har haft deres dyr opereret, der har oplevet det samme? Vi er ude af os selv, og ved snart ikke mere hvad vi skal gøre. Han har så mange smerter, det er uudholdeligt.
(Til dem der ikke har fuldt Samson - se denne tråd: http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=212587 - læs fjerde sidste post.)
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.269
Rigtig meget god bedring hvertfald
feb 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 57
Følger med dig og Din Søde Vuffer .
JEg kan desværre ikke komme me dnogen gode råd da jeg ikke har prøvet det før :S
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 58 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Det lyder som en slem omgang
Så lige du skrev metacam, det reeagere Fie ikke på overhovedet, har i prøvet andet smertestillende ?
jul 2007
Følger: 14 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 151 Svar: 1.003
Metoden med at sidde ved ham, har vi gjort stort set hele døgnet siden i onsdags, men han vil ikke kendes ved os når vi kommer derud. Han vender sig væk, og klynker, skønt der kommer lidt logren med halen.
Drop var måske en ide... Vi kan ikke klare flere nætter på denne måde eller se ham sådan, så vi tager nok under alle omstændigheder på hospitalet med ham, hvis han ikke snart finder lidt hvile.
jul 2007
Metacam, methadon (30 mg. hver 8 time), en blanding af de to, lokalbedøvende samt det middel hundene får når de skal scannes eller røngtenfotograferes. Vi har snart ikke flere muligheder, og intet ser ud til at holde smertner nede.
jul 2007
Vi bor lige mellem Roskilde og Holbæk, men har bil, så vi smider ham derind når vi skal køre. Men mange tusind tak for det venlige tilbud.
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 30 Svar: 367
Han virker klart meget for dårlig til at kunne være hjemme og til at i kan tage ansvaret for det.
Håber i finder en løsning....
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.881
Jeg ville nok køre ind med ham på dyrehospital..
Stakkels pus:-(
Operation - hjælp