{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

EMNE OM MARTIN J {{forumTopicSubject}}

VI HAR SKREVET FØLGENDE TIL NANA FOR AT FORSVARE OS SELV DA DER ÅBENBART ER SKET EN MISFORSTÅELSE!

hej nana.
Martin er ikke gået under jorden men vores hus er i mit navn og martin har skjult add og har altid haft det, og det er det samme nummer og e-mail som altid. men jeg syntes helt ærlig du er gået over gevin vi har ALDRIG nogensinde sagt Boxi er fra jørgens kennel. Hun er købt ved en kammerat martin har inde i odense og det lægger vi bestemt ikke skjul på for vi er rigtig glad for boxi og glad for hendes baggrund da vi ved præsis hvor hun kommer fra.
Da vi tilbød dig at tage hunden med der op var det kun som en hjælp for dig, men du måtte lige så gerne selv have hentet den og tror du nhelt ærlig vi var bedrager når vi tilbøb alle at komme og se hvalpene og se hvad de voksede op i hvis vi ikke har rent mel i posen.. ???
vi har aldrig lovet dig at din hund var vac. og sage også til dig den KUN havde fået ormekur når du hentede den.
Jeg syntes bestemt du skylder både os og jørgen en undskyldning for det svineri du har sat igang, du må helt klart ikke ha en særlig god smag i munden!!!
du har vores add og tlf hvis du vil vide mere! BOXI ER IKKE FRA JØRGENS KENNEL!!!
hilsen Maria

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EMNE OM MARTIN J
Kommentér på:
EMNE OM MARTIN J

Annonce