{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

To Tervueren sidder på et internat {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg er helt ny her på HG og håber da at det er rigtigt sted jeg har lagt dette her indlæg.

Sad lige her for lidt siden og kiggede på Dyrenes Beskyttelses hjemmeside og så at på deres Internat i Hillerød sidder der to Tervueren og mangler hjem. Begge foretrækkes til hjem med Tervueren kendskab.

Hvis jeg havde pladsen havde jeg bestemt taget de to vapser til mig, men det har jeg ikke desværre. Uhh kan bare ikke tage at min yndlingsrace sidder på et internat.

Undre mig lidt over, kontakter internaterne slet ikke opdrætteren? Det er jo lov at en hund skal være mærket.
Måske er der nogen der kan genkende de to hunde, der er billeder af dem på internatets side.

Camilla

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  To Tervueren sidder på et internat
  • #1   10. maj 2008 uhhh hvor er de lækre
    men jeg var nu mere til cocker spaniel den er godt nok også flot

• #2   10. maj 2008 Mit hjerte bløder også for dem..
    Jeg har en genbrugs tervueren, og hvis de er bare i nærheden af hvad min hund var, så er 1 af dem en kæmpe mundfuld... For slet ikke at tale om 2.. Det ville jeg slet ikke kunne overskue..

Jeg havde ikke erfaring med tervueren i forvejen, og resultatet er blevet godt alligevel..
    Hun bliver aldrig til en "lassiehund" der elsker alle, men hun er en dejlig hund for mig...

Jeg er dog ikke sikker på at jeg vil tage en voksen tervueren til mig igen.. Det skal ihvertfald ikke være en med problemer, for det koster en masse sved, tårer og fortvivlelse..
    Til gengæld er det virkelig stort når man kan se fremskridt

Jeg kender dem desværre ikke...

• #3   10. maj 2008 ej jeg skulle aldrig vætet gået ind på den siden den cocker var godt nok lækker det er helt vild

• #5   10. maj 2008 Nogen der gider smide et link til internatet? Så jeg kan få stillet min nysgerrighed:o)

• #7   10. maj 2008 Prøv at kontakte CE herinde fra.. han har et rimeligt stort kendskab til netop den race..

• #8   10. maj 2008 milder- tak:-)

• #9   10. maj 2008 Ja, jeg er også nysgerrig efter at vide om der er stamtavle på disse to.

Nu er det år siden jeg har været aktiv i hundeverdenen, er snart 9 år siden jeg sidst havde Tervueren og har nu katteopdræt. Men ved ang. racekatte at der er internaterne bedøvende ligeglade om der er stamtavle med på dem, opdrættere bliver ikke kontaktet :-(( Lidt det jeg så også kan frygte her med hunde.

Er der nogen som arbejder på internat og ved om man kontakter opdrætter hvis man kan se at den er mærket og finder kennelnavn på den måde?

Camilla

Kommentér på:
To Tervueren sidder på et internat

Annonce