2 Cavaliere billigt til salg. {{forumTopicSubject}}
Møghundene sælges meget billigt lige nu.....
Hvis du er til hundetis i sengen kl. 23.15 om aftenen, så er de de perfekte hunde for dig.... *Grhhhhhhh*
Her giver jeg mine hunde den perfekte fredag aften. Jeg tager min bil og kører til Ishøj strand fra Kgs. Lyngby for at de kan hygge sig i vandkanten sammen med Lunte. Hundene har det så skønt. Selv Perlepige, der jo ikke bader pga. manglende bikini.
Desværre lugter Lucia og Perle lidt meget fælt af tang m.m. Så jeg putter dem i bad. Snuggi går fri, da hun kun lugter lidt af hav.
Og hvad sker der følgende. Lucia hopper op i sengen og kører rundt som hunde jo gør efter et bad. Men så er det lige at hun sætter sig oven på min hovedpude og tisser, mens jeg ser på det. Jeg farer op og får hende hevet hen på sengetæppet, hvor det meste lander. Hun får en kæmpe skideballe og ved godt den er gal.
Mig i gang med at fjerne vådt sengetøj og sengetæppe. Bagefter ligger dyne og hovedpude uden betræk. Heldigvis var der ikke kommet tis på dynen, men meget lidt på betrækket.
Så var det lige at jeg gik på wc. Kunne hører hundene fare rundt oppe i sengen.
Da jeg kommer ind igen, ligger der den største sø midt på min dyne, mindre søer fordelt på resten af dynen, dryp over det meste af lagenet og lidt dryp på hovedpuden.
Hvem var synderen denne gang? Den kære Snuggi, som ellers slap for badet. Endnu mere møghund! Da hun er 2½ år.
Hold da fest, hvor kan man bare blive tosset, når det skue rammer ens øjne.
Er der andre end mig, der oplever sådanne skønne ting, 5 min. før sengetid???
dec 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 101 Svar: 1.101
Da Mingus var hvalp tissede han af og til i søvne. Ikke super fedt, når man nu havde indlogeret sig sammen med ham på sovesofaen, for at han ikke skulle savne sin moar... Han kommer ikke i sengen, og tisser kun af og til når vi er på besøg hos udvalgte mennesker
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.493
Altså altså... de frække cavalierer!!
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.986
Gider heller ikke vaske sengetøj flere gange om ugen... og jeg nægter at sove i beskidt sengetøj.... og i 1000-vis af hundehår.... :O)
dec 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 101 Svar: 1.101
jul 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 4 Emner: 25 Svar: 303
Mit sengetøj bliver rystet hver morgen og jeg støvsuger også sengen hver anden dag. Men jeg skifter ikke sengetøjet dagligt. Har lært at leve med med det.
Nu er det også sådan, at man går ud i min have via soveværelset. Når hundene kommer ind hopper de tit direkte op i sengen da den er lige ud for døren. Og hvis jeg så ikke lige har nået at rede min seng inden de kommer, ja så kommer der poter.
Nå men alt i alt, hvor er Rodalon fantastisk. Fjerner al lugt, bakterier og rengør. Det hele måtte lige ha en hurtigvask med det, samt en føntørring. Jeg kan jo ikke nå at få det vasket og tumlet inden sengetid. Og tumleren er også lukket for i dag.
I morgen skal dynen dog vaskes ordentligt i maskinen, da den jo trænger efter al den tis.
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.986
Kan godt være jeg er sart..... men jeg vil dælme ikke bare ryste mit sengetøj, når en møgbeskidt hund har vadet rundt i det... og sat poteaftryk...... og så lige tørre det med en føntørrer.... DER sætter jeg grænsen.
Elsker min rene seng.... og hundene elsker deres kurve....*GG*
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.974
Jeg synes faktisk slet ikke at han sviner - jeg er vildt overrasket over det.
Han hopper dog heller ikke op i sengen selv - venter på at han får lov.
Men en anden gang - så synes jeg da du skal lukke døren ; )
KH
Nicola
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.802
Min pige have en periode hvor hun rullede sig i kattelort næsten dagligt. Desværre var der en dag hvor jeg ikke havde opdaget at hun have hygget sig en tand for meget ude på græsplænen .
Så hun når at hoppe ind i min seng og rulle sig i mine dyner, ad hvor var det altså ulækkert *G*
Heldigvis så var det om formiddagen så jeg kunne nå at få vasket mine dyner og puder inden jeg skulle i seng...
Men nøj hvor var hun altså billigt til salg *GG*
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 139 Svar: 774
Vi har derfor sat et gitter for døren, så han stadig kan se os. Første nat forventede vi selvfølgelig lidt piveri, men har intet hørt fra ham og nu har det fungeret i en uge..
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.493
Men han ligger også kun i 15-20 min oppe i sengen, så bliver det for varmt og han hopper ned for at sove under sengen.
Jeg synes ikke det er så slemt med hundehår... synes der er mange flere rundt i huset end lige oppe i sengen. ;0)
Det rører mig ikke...
men synes på ingen måde det er "syndt" for hunde de ikke får lov til at sove oppe i sengen... vi sætter forskellige regler for vore hunde, sådan er det, og resekt for det.
jul 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 4 Emner: 25 Svar: 303
Når der sover tre hunde i sengen skal dynen rystes for hundehår hver morgen. Og det er også derfor at jeg støvsuger den.
Og grunden til at jeg føntørrede dynen i går kl. 23.45 var, at den skulle jo tørres inden jeg kunne gå i seng. Den var jo blevet vasket i Rodalon.
Vi to er bare meget forskellige i vores holdningen. Jeg er overbærende og blød med, hvor de sover og du er meget blød ang. deres foder. Sådan er det bare!
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 64 Svar: 692
2 Cavaliere billigt til salg.