Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp råd søges
  • #1   17. okt 2005 til hvad :0)

• #2   17. okt 2005 hovsa
    ville bare høre om der var nogen der har erfaringer med skovlunde dyreklinik? jeg har både hørt godt og skidt bla at de kan finde på at operere hunde hvor det ikke er nødvendigt. min gamle dyrlæge har udfrs røntgenbilleder vurderet at ludwig ikke har HD men skovlunde siger at han har slem HD, nu ved jeg ikke hvad jeg skal tro på. vil have en tredje mening og er der nogel der har gode forslag tager jeg imod med kyshånd.
    hilsen den frustrede hunde mor

• #3   17. okt 2005 sikke en smøre undskyld stavefejlene. håber i forstår hvad jeg mener

• #4   17. okt 2005 Hvor i landet ligger dyrlægen?

• #5   17. okt 2005 Jeg har været (igennem min opdrætter/ og er stadig tilknyttet dem og kan kun tale varmt om dem, jeg har talt med Pernille derude fra og hun er utrolig behagelig....

• #6   17. okt 2005 i skovlunde nær KBH

• #7   17. okt 2005 jeg havde også et godt indtryk af dem men en opdrætter har oplevet at der er blevet opereret på hendes hunde uden at det var nødvendigt. de er sikkert dygtige det skal jeg ikke udtale mig om men lige nu ved jeg bare ikke hvad jeg skal tro

• #8   17. okt 2005 Okay så er jeg med. Jeg ville også prøve et 3 sted. Men har ingen affaringer med dyrlæger på de kanter. ;o)

• #9   17. okt 2005 det er ok anni. det tror jeg også jeg vil. men det er jo en tillidssag hvem man tror på. og der er nok altid nogle der har dårlige erfaringer med de forskellige dyrlæger.

• #10   17. okt 2005 hvem er KVL???

• #11   17. okt 2005 Jeg kan kun anbefale skovlunde dyreklinik - speceilt Stig Feldballe!
    Han er så sød og dygtig - tager sig tid til at undersøge tingene ordentligt og snakker med dyrene!

Nelly elsker ham!

• #12   17. okt 2005 KVl - landbohøjskolen

• #13   17. okt 2005 kan man regne med dem som upartisk? eller hvad kan man sige uden at have egen vinding for diagnoser? hvis i forstår hvad jeg mener??

• #14   17. okt 2005 men ja valg af dyrlæge er en tillidssag - man skal virkelig stole på dem - men hvis du er i tvivl så prøv en 3. dyrlæge

Jeg har også hørt godt om Karlslunde.

• #15   17. okt 2005 Skal billederne ikke sendes til DKK?
    Det er jo i sidste ende dem der vurdere status.

Men jeg kan godt forstå du er forvirret - det var da divergerende diagnoser du der har fået!
    jeg ville gå til en 3. som andre har forslået.

Kik på min HP under "GODE DYRLÆGER" - der har folk herfra anbefalet dyrlæger de kan stå inde for. Det kan være der er en i dit område.....

http://www.123hjemmeside.dk/hotshoots

mvh Karin

• #16   17. okt 2005 det er også stig der er i gang med at undersøge ludwig

• #17   17. okt 2005 Hmm - jeg har sørme også både hørt meget skidt om dem - men også meget godt !

Personligt kender jeg dem ikke, men har du da ikke tillid til dine normale dyrelæger (de første )?

Jeg så da billederne af Misja og fik også forklaret hvordan og hvorledes.

Men hvis du er i tvivl om de første ved hvad de taler om - og ditto med nr. 2 så kan du jo få dem sendt ind til DKK også selvom du evt. ikke har en DKK stambog - de er dog uvildige og burde også være kyndige ;o)

Ellers ville jeg også vælge en 3. og der kunne KVL være en mulighed.

Jeg ønsker dig al mulig held og lykke og synes også det er godt du gerne vil have sanheden afdækket for din hund.

Knuss..

• #18   17. okt 2005 tak karin. han er ikke i DKK da han ikke har tavle

• #19   17. okt 2005 nej de er der jo alle for at tjene penge

KVL uddanner jo dyrlæger men jeg er sikker på at de også tjener penge ligesom alle de andre dyrlæger

men de har nogle virkelig dygtige dyrlæger - deres takster er vist også lidt lavere men hver gang man kommer skal to dyrlægestudende have lov til at undersøge hunden og det gør at det tit tager lang tid derinde...

men de har tit den nyeste viden og adgang til den nyeste medicin som jo også er dejligt!

• #20   17. okt 2005 tror ik DKK vil vurdere dem så...

• #21   17. okt 2005 tusind tak karina. det luner. jeg troede faktisk der skulle vre tavle på for at sende dem til DKK. men det er jo også en mulighed så

• #22   17. okt 2005 Jeg kender et par stykker der har brugt Karlslunde netop iforb. med knogler og problemer der - de skulle vist være nogen af landets bedste inde for knogler og led.

Jeg mener så bestemt at kunne huske - at du altså godt kan få en vurdering hos DKK for et mindre beløb, selvom du ikke har stamtavle (jeg fik tilbudet med Misja og hun er en blanding) - det skal bare være din dyrelæge der sender billederne ind.

• #23   17. okt 2005 Karina - hvad har du hørt?

Jeg vil meget gerne høre det - det er jo bedst at få tingene frem i lyset.

Synes deres anden dyrlæge - Tom - han er ikke så god...

Pernille og Astrid er begge gode men Stig er helt klart bedst synes jeg...

Det handler jo også om hvem man har god kemi med...

• #24   17. okt 2005 Sorry - det vil de så alligevel - det vidste jeg ikke!

Så har man jo igen lært noget nyt - dejligt!

• #25   17. okt 2005 hmmmmmmmm - men det er så længe siden og der var ingen tvivl om Misjas status.....så jeg hængte mig ikke så meget i det......hmmmm Maria - du må ikke hænge mig hvis jeg husker galt *S*... Tag en snak med dem, eller med din dyrelæge om du kan få dem sendt ind til en vurdering.

• #26   17. okt 2005 Stig og alle veterinær sygeplerskerne var også helt fantastiske da Nelly brækkede sit ben som 12 ugers hvalp - vi var derovre næsten hver dag den første uge og de var utrolig søde!

• #27   17. okt 2005 jeg synes altid vi venter og at det tager lang tid...

synes de elever tit er rigtig usikre og ret dårlige - Nelly fik punkteret en blodårer da de skulle tage blod så det bare sprøjtede ud fordi hun stak hele vejen igennem...

Men ja sådan er det jo og de skal jo lære det...

• #28   17. okt 2005 Nicola - det er nok (måske?) som du selv siger (må indrømme jeg ikke altid fæster mig ved det, for er glad og tryk hvor jeg er) - men det har primært drejet sig om diagnoser ander dyrelæger IKKE kunne finde og dermed ikke mente var til stede (altså sygdommene/lidelserne).

Men jeg finder det jo svært (umuligt) at skulle kunne sige med sikkerhed, om det "bare" er fordi de ejere ikke har forstået hvad og hvorfor - eller om der reelt har været tale om fejl/over diagnostisering - det vil jeg personligt nødigt udtale mig om, for det ved jeg ikke med sikkerhed nok om ;o)

• #29   17. okt 2005 tak for jeres gode råd. jeg er rigtig glad for at kunne spørge jer til råds. vi skal snakke med stig imorgen så må vi se hvad der sker. der er jo også forskel på hvordan hofterne må se ud på feks shæfere og bulldogs

• #30   17. okt 2005 Det koster 120kr.i DKK- sidst jeg fik vurderet HD billed (af Ditto) - og det er ca 1½ år siden nu.

Knogleexperter? Ja så vil jeg sandlig lige fremhæve HOLDBÆK DYRKLINIK! DE er de dygtigste jeg har mødt dags dato - og jeg har også haft brugt Karlslunde - de kan ikke måle sig med Holbæk. Og der er ALLE 3 dyrlæger fantastiske - og er læger for dyrene!

• #31   17. okt 2005 *LOL* - ja undskyld Nicola - det lød som et rigtigt skod undvigende svar *S* - håber det alligevel var til at forstå :o)

• #32   17. okt 2005 endnu engang tak allesammen fordi i altid er så søde at hjælpe når man har et spørgsmål. jeg sætter stor pris på jer.
    knus til jer alle

Kommentér på:
hjælp råd søges

Annonce