{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken klippemaskine ska jeg vælge?
  • #1   5. maj 2008 Kender kun Oster Mark II . Den kan godt anbefales, men ved ikke med din race hvilken er bedst..
    Men hvis du overvejer at bestille en, så se denne hjemmeside. De er meget billigere her og de leverer super hurtigt 2-3 hverdage.
    (link fjernet)

• #2   5. maj 2008 okay ja det er jo lige det. Jeg aner det nemlig ik :o/

Tak for linket

• #3   5. maj 2008 Jeg har en klipper til flere længder, købt i Fakta for under 200 kr. tror jeg. Den fungere ganske fortrinligt til mine hunde - øre, poter, hale. Den er måske lige for bred til at klippe over snuden, så der må jeg nok ud og investere i en smallere og så håbe hundene acceptere det.

• #4   5. maj 2008 okay det må jeg lige gøre så. Vil gerne have så jeg ka klippe flere længder (det vil sige måske fler skær)

jeg vil ik købe sådan en billig en (selvom de ka være udemærket).. vil hellere have en ordentlig fra starten

• #5   5. maj 2008 Det er ikke altid det dyre der er bedst. Havde købt en der var væsentlig dyrer end den fra Fakta og den kunne næsten ikke klippe i min hundes pels - så det var spild af dyre penge.

• #6   5. maj 2008 Jeg har Oster golden A5, både med 1 og 2 gear/trin/hastigheder.
    Den almindelige A5 med en hasighed er nu udmærket til din brug af den.

Du bør have et 5 skær, og evt et 7F. Mere har du ik umiddelbart brug for (måske et 4-skær)
    LAD VÆR med at køb de billige- dem vil jeg tro du bliver træt af.

• #7   6. maj 2008 Jeg har også brugt penge på en af de billige, men den kunne ikke klare at klippe Bella. Så det kommer klart også an på hvilken type pels maskinen skal klippe. I længden bliver du helt sikkert gladest for en lidt dyrere og mere holdbar maskine

• #8   6. maj 2008 os derfor jeg skal købe en god en fra starten, netop derfor jeg spørger så meget til råds. Gider ik købe hvilken som helst, og regne med at den vil klippe. En lhasa apso har underuld, derfor ka hvilken som helst trimmer ik klippe. Og vil nødig ende ud med at Ludwig bliver bange fordi den dårlige trimmer sidder fast i pelsen :o/

Så jeg vil købe en god fra starten, og så er jeg ligeglad hvad den koster. Den skal være god, beregnet til lhasa apso osv.

Kommentér på:
Hvilken klippemaskine ska jeg vælge?

Annonce