sødt/sjovt :-) {{forumTopicSubject}}
Det dejlige ved Ludwig er at han elsker alt og alle
Så her forleden var vi ude og gå en tur, så kommer der en hun lab med sin ejer. Ejeren siger så at hun intet gør og hun er meget glad for hvalpe. Det ku man godt se, Ludwig var os MEGET glad for hende, han hoppede op på hende, osv osv. Ku slet ik stoppe ham han var helt oppe og køre hehe sødt..
Så lige pludselig går han bag hende og begynder ellers at HUMPE! :o/ jeg tænkte bare "whaat så tidligt" hun sagde ik noget *han ku jo ik nå*
Nå men vi går så hjem igen. Han har os humpet op af min arm, jespers arm og svigermors ben :o/ heh.
Snakkede så med min opdrætter og hun sagde det ik havde noget at gøre med at han var kønsmoden. Det var simpelhen fordi han ville vise at han bestemte (dominas). Skal så sørge for at sige "fy" når han gør det. Fordi det er ski ik ham der bestemmer men MOI!
Har I os oplevet det?
feb 2008
Følger: 21 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 443 Svar: 2.853
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 444 Svar: 1.317
feb 2008
men jeg synes du meget hurtigt skal prøve at lære ham at lade være med det, for det kan godt være det er sødt i starten, men hvad er det så om 5 år? det bliver kun værre idet han kun er en hvalp endnu. når han bliver større kan han sagtens finde på at gøre det ved gæster - voksne som børn... jeg ved i hvert fald at det ikke er rart. en ældre dame jeg kendte engang havde en kongepuddel. han gjorde det hver eneste gang vi var hos hende, og det var ikke kun en enkelt gang, nej det var mange gange og jeg hadede meget hurtigt at komme der...
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 444 Svar: 1.317
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Det er snart årsagen til hvad som helst...
Mens hunden er hvalp går den gennem perioder, hvor der er en svingende produktion af testosteron - og derfor har hunden også nogle gange mere voldsom hanhunde-adfærd end i andre perioder.
Selvfølgelig skal det stoppes... Ikke med skældud, men bare ved at forhindre hunden i at gøre det.... Eventuelt kobl et NEJ på...(hvis hunden har lært kommandoen NEJ, ellers er det meningsløst).
okt 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 36 Svar: 418
feb 2008
sødt/sjovt :-)