Klar brunlig udflåd {{forumTopicSubject}}
Efter Lilly fik sine hvalpe har hun haft sådan noget klar bunlig udflåd. Det var meget efter fødslen og de første uger, men forsvandt lige så stille.
Læste at det var meget normalt at de havde det i op til 4 uger efter hvalpene var blevet født.
Men nu er hvalpene 8 uger og der kommer stadig lidt udflåd engang imellem. Det er ikke hele tiden - men bare en smule nogle gange.
Jeg blir self nervøs da jeg har haft en hund (Ronja) med livmoderbetændelse, men kan ikke få det til at passe med det Lilly har, da Ronjas var meget, en helt anden farve og lugtede virkelig grimt.
Men er det normalt at de 8 uger efter fødslen stadig kan have en smule udflåd eller bør jeg tale med dyrlægen om det?
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
Hun fik intet i forbindelse med fødslen.
Kan heller ikke få det til at passe, igen fordi min gamle hund Ronja virkelig var syg da hun havde det. Hun ville hverken ud og gå eller noget og hendes mave var hård og rund. Det er Lillys heller ikke.
Håber bare det er noget med fødslen at gøre, men må ringe ind og høre for en sikkerheds skyld.
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.229
jeg ville nok ringe til dyrlægen hvis jeg var dig.Der kan jo sidde en rest af et eller andet deroppe. jeg syntes det er længe at gå med noget brunt udflåd
ikke alle livmoderbetændelser er ens.
Jowinas virkede som en almindelig løbetid, der aldrig holdt op. Både hun og hanhundene var sikre.
men ellers var hun symptomfri.
hun havde hvad dyrlægen kaldte en sivende betændelse.
apr 2005
mar 2005
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 4 Emner: 1 Svar: 252
Så det er ikke helt unormalt. Det er bare mere almindeligt, at det stopper indenfor de første 4 uger.
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.229
og så observere hende indtil da
apr 2005
Tak for jeres svar
Klar brunlig udflåd