Lille hundebid Lille hundebid
Ja, jeg tog Chilly i at spise noget "føj det må du ikke hund" igår og vill selvfølgelig have hende til at stoppe.
Så jeg ber hende sætte sig, åbner munden på hende og ind med fingeren for at få det ud, men i det samme kommer Zhiro løbende og haps så vil hun ikke af med det alligevel. Og det var haps lige ind over min finger.
Av det gjorde lige super ondt og det er også et ordenligt hul jeg har fået i min finger, men det er meget rent og lige. Eller jeg ved ikke hvordan man forklare et lille sår. Fingeren er ihvertfald ikke revet op.
Men her til morgen finder jeg ud af at der også er et lille sår på den anden side af fingeren. Mystisk efter som en hun har tænder både i over og undermunden.
Nå, men det lille sår et ømt og rødt.
Så nu ville jeg bare hører hvad der er bedst at rense et lille bid med. Vi har nemlig ingen ting, så nu kan jeg købe lige hvad i anbefaler.
Muligvis brintoverilte eller hvordan det nu staves?
Lang tekst til et lille spørgsmål.
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 62 Svar: 289
Nå, men lidt vand og sæbe. Det værste der kan ske er at fingeren falder af.
Så jeg klarer den nok.
Hvor slemt skal man slå sig før man skal have en stivkrampevac?
feb 2007
har godt tænkt på det men det virker bare så voldsomt, når det er så lille et sår.
feb 2007
Jeg skullle have den sammen med min sidste "barne" vac, men man måtte ikke få dem samtidig, så fik jeg bare aldrig gjort det.
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 195 Svar: 2.444
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 195 Svar: 2.444
Lille hundebid