{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

Ingen respons {{forumTopicSubject}}

Hvis I af og til skrev til Jeres opdrætter og fortalte hvordan det går med hunden og der aldrig kom respons. Ville I så droppe at lade opdrætter vide hvordan det går og hvornår. Eller ville I blive ved med at give lyd ?

Ved godt at nogle opdrætter har haft mange hvalpekøbere igennem tiden, så det selvfølgelig kan blive til mange respons, men ville I som opdrættere ikke altid bare som det mindste skrive - "Godt at høre !" eller lignende. Eller skriver I heller ikke tilbage ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen respons
  • #1   27. apr 2008 Hvis de ikke svarer tilbage, så synes jeg ik de virker interesseret...

Heldigvis får jeg altid svar fra Terkels opdrættere.... smiley Men nu er de også oprettet herinde... *g*

• #2   27. apr 2008 Jeg tror jeg ville lade være at skrive smiley

Men nu har jeg heldgivs en god email kontakt med Taya's opdrættere, som bare er SUPER søde!

• #3   27. apr 2008 Jowina og Galias opdrætter er også vores gode veninde og vi har ugentlig kontakt, så der er der ingen problemer.

Biancas opdrætter er norsk og i starten sagde hun altid det var så dejligt at jeg gav lyd, når der var sket noget.

nu har jeg ikke længe hørt fra hende, så ved ikke lige hvad der er sket.
    jeg vil fortsat sende mail til hende fx når vi skal på udstilling næste gang og til sommer hvor Bianca skal parres.

hun har kun haft 2 kuld dvs 6 hvalpe i alt, så det er ikke der problemet ligger

• #4   27. apr 2008 Hvis det kun er en enkelt gang, så ville jeg skrive igen.
    Jeg plejer altid svare, men som så mange andre så lider jeg af Alzeimer light, så den kan smutte en gang imellem. Hvis jeg ikke skriver tilbage, så ringer jeg lige til dem.

• #5   27. apr 2008 Hvis jeg ikke fik svar ville jeg efterhånden holde op med at skrive

• #6   27. apr 2008 ja hvis det bare er en enkelt gang, ville jeg skrive igen smiley

Vi har også god kontakt til Ida's opdrætter smiley
    Hun er endda kommet på forsiden hendes hjemmeside
    http://www.123hjemmeside.dk/kennel-aura-dk
    Er da lidt stolt smiley

• #7   27. apr 2008 Jeg føler det er lidt tamt at maile hvordan det går, når man ingen eller næsten ingen respons får.
    Tænker lidt, får opdrætter overhovedet den mail eller ryger den ud i tom luft.

• #8   27. apr 2008 det samme har jeg tænkt, Anne, med min norske opdrætter, gad vide om hun har fået ny mailadresse og bare glemt at give den videre

• #9   27. apr 2008 Det har jeg også lyst til, men jeg ved også at hun har været temmelig syg, så er måske lidt undskyldt.
    Men før hun blev syg, fik jeg heller ikke så meget eller intet respons på mine mails.
    Men kan man tillade sig at sende sådan en mail, at dette bliver den sidste mail hvis der ikke ytres ønske fra opdrætter om at høre nyt en gang imellem ?

• #10   27. apr 2008 Ja, jeg er stoppet med at skrive.. Skrev ellers mails fyldt med billeder af Luna..

De fik julekort og jeg har intet hørt fra dem, så her, da Luna blev 5 år for 3 uger siden, sendte jeg ikke en mail..

Jeg er så skuffet over den manglende kontakt:-( Ville rigtig gerne knne mødes indimellem så man kunne se, hvordan hvalpene er vokset op

• #11   27. apr 2008 kan godt følge dig, at det er en noget tom fornemmelse - så hvis du ikke selv har brug for at fortælle hvordan det går, så ville jeg stoppe. Jeg ville nok sende en sidste mail, hvor jeg skrev at fordi der aldrig kom svar, så stopper jeg med at sende mail, men at de selvfølgelig er yders velkommen til at skrive og spørge til hvordan det går .... så er bolden ligesom på deres halvdel

• #12   27. apr 2008 Susanne: ja men vi har snakket flere gange om at skulle mødes.. Jeg fik trumfet det igennem, da de var ca 1 år.. Og jeg måtte mase på.. Men der fik jeg da set moren og den ene søster (som de beholdte)

Jeg har sendt kort hvert år til jul og fødselsdag.. Men har faktisk ikke hørt noget siden sidst i oktober 2006 (var lige inde og tjekke min mail) og der skulle hn finde papirerne frem på de andre hvalpe-ejere, så jeg kunne fixe et møde på benene..

Vanessa: ja det gør man.. De virkede interesseret nok i starten.. jeg var derude og besøge hvalpene da de var 3, 5 og 7 uger gamle og hentede så Luna hjem da hun var 8½ uge gammel, og der var de altid venlige og interesserede.. og havde selv planer om at vi skulle mødes.... Det er bare aldrig blevet til noget..

Rigtig øv..

• #13   27. apr 2008 Jeg takker for Jeres svar og så vil jeg "tygge" lidt på det med en sidste mail. Hvis hun virkelig stadig er meget syg, er jeg ikke interesseret i at træde på hende.
    Tænker over det !

Kommentér på:
Ingen respons

Annonce