{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan ser man det ?
  • #2   25. apr 2008 Tissekonen hæver og hun bløder derfra.

Første gang hæver de normalt ikke ret meget. Og nogle er smatidig meget gode til at holde sig rene.

Men hvis hun lige har ligget og sovet kan du tjekke det med et stykke køkkenrulle. Tryk det godt op mod hendes tissekone. Hvis det bliver rødt er hun i løbetid.

Og ellers vilde fleste hanhunde fortælle det i god tid inden det er alvor.

• #3   25. apr 2008 Du er som regel ikke i tvivl når hun kommer i løb.. Selve tissetrolden hæver RIGTIG meget op og så er det som regel først ved at være tid.. Tæven strinter også rigtig meget ligesom hanhunde når de kommer i løb, for at fortælle de er klar..

• #4   25. apr 2008 jeg synes ikke rigtig hun er hævet. Baz er lidt mere interesseret end normalt, men ingen blod eller noget.... derfor er jeg sådan lidt i tvivl...

hun gør sig heller ikke mere ren end hun plejer...

de tegn i beskriver, er de 100 % sikre ved en løbetid, eller kan hun godt "tage røven på os" og være det alligevel?

• #5   25. apr 2008 Kan det være fordi at der er ved at være optræk til første løbetid. Ikke at den reelt er startet endnu, men på vej. Mon ikke hormonerne i kroppen begynder at røre på sig lidt før.
    Mener da at have hørt, at tæver godt kan blive lidt præmenstruelle - og dermed mener jeg ikke nødvendigvis i negativ retning som man bruger ordet PMS til kvinder. Men at hormonerne rører på sig og ændre tæven en smule i sind ?

• #6   25. apr 2008 Luna begyndte at bløde før hun hævede.. Og tro mig.. du er ikke i tvivl, når det sker *S*

Kommentér på:
Hvordan ser man det ?

Annonce