{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

Pris {{forumTopicSubject}}

Ja nu fik jeg jo en masse input igår , med hensyn til mit lille hunde hotel, skal så til at finde ud af hvad det skal koste , jeg har søgt lidt på internettet og set forskellige priser , de svinger fra 125,- til 175,. pr døgn.
Hvad ville du syntes var rimligt , jeg har sat det til 140 ,- på min hjemmeside men er det for dyrt ????
I kan jo eventuelt kigge på den

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris
  • #1   25. apr 2008 Hvad får man for 140 kr. på dit hotel???

• #2   25. apr 2008 syntes 140 er ok for en overnatning du kan jo lave tilbud hvis det er flere nætter smiley

og i forhold til andre så du billig

• #3   25. apr 2008 hmm du mangler nogle billeder på din hjemmeside, det er svært at kommentere prisen når man ikke kan se hvordan forholdene er

• #4   25. apr 2008 Prisen er inkluderet foder , så mange gå ture som der er behov for , jeg har kun 7 bokse , fordi jeg vil have tid til hver hund , der er en stor fælles løbegård , mange gå ture i skoven alene eller sammen med andre hunde hvis de kan sammen , kærlig pleje og meget menneskelig kontakt
    Derer sikkert mangeder vil tage deres eget foder med skal man så lave en anden pris til dem ?

• #5   25. apr 2008 hundesind
    det kommer smiley vi er ikkehelt færdig nemlig , og hvis i så det nu ville i nok ikke engang give 10 kr for det .
    Men jeg kunne jo tage billeder af omgivelserne

• #6   25. apr 2008 Kan ikke se din hjemmeside.

• #7   25. apr 2008 Jeg har ikke så meget forstand på det med prisen...
    Men jeg viile bare lige sige at jeg tror det er vigtigt at få en til at kigge siden igennem for stavefejl... der er nogle stykker, og det ødelægger noget af indtrykket...
    Men ellers ser det da super godt ud smiley

Og også bare rigtig meget held og lykke med projektet smiley

• #8   25. apr 2008 Tine L
    Ja den fælles løbegård bruges kun med opsyn .
    Jeg har tilladelserne i orden , men det har jeg vist ikke skrevet har du ret i .
    Jeg er ved at få lavet mit eget domæne navn , dette er bare midlertidigt
    Endvidre har jeg min egen dyrelæge tilknyttet stedet.
    Det der med eget ansvar , det lyder måske også rimligt dumt smiley

• #9   25. apr 2008 The Westjyde
    Hæ hæ okay , der er også enormt mange komma fejl ved det godt:)

• #10   25. apr 2008 Britta - den flinke heks
    rettet smiley

• #12   25. apr 2008 Syntes at det lyder fint. smiley (Pris mellem 140 - 170 i døgnet.)
    Hold modet oppe.
    Mange betaler gerne for at deres hund ikke er 1 ud af 40 stk.
    Her har du tid og overskud til hver enkel. Dejligt.
    Du kan sikre dig, ved at ejere skriver under på en blanket, at hunden er der på eget ansvar.

• #13   25. apr 2008 pia K
    Jeg ville ALDRIG gå imod det ejeren og jeg har aftalt , medmindre at ejeren vil have jeg ikke må tilkalde dyrelæge hvis hunden bliver syg (men det er der forhåbenlig ikke nogen der forlanger) smiley

• #14   25. apr 2008 Lonnie J
    Tak for de søde ord , det er nemlig det der er pointen med det hele , jeg ville gå i seng med dårlig samvittighed hvis jeg havde 20 hunde som jeg skulle tage mig af , det kunne jeg sikkert godt , men de ville ikke nyde deres ophold, det ville være mit væreste mareridt !
    det skal være så hjemmeligt så muligt hos mig ,og både hunden og ejeren skal have en god ferie og ønske at komme igen

• #15   25. apr 2008 Hmmm.
    Er mine hunde for store...
    Øv altså.. det var ellers interessant og dejlig tæt på.

140 kr. er måske lige til den skarpe side i dette område.. Men omvendt kommer det jo også helt an på hvad man får af kærlig pleje for pengene.

Jeg synes det er rigtig fedt at man kan se i hvornår der er ledigt og hvornår der er optaget.. Skide god ide

• #16   25. apr 2008 pernille c:
    Rigtig god ide, men kunne godt bruge nogle billeder af stedet og omgivelserne, bare et godt råd smiley
    Der ud over er der lidt stavefejl på siden (ved godt det er små ting, men det falder mig altid i øjnene) Håber du kunne bruge det til noget smiley

• #17   25. apr 2008 Prisen er helt fin..

Ang liner og halsbånd.. Tag halsbåndene af hunden,når de er i boksen og leger med andre.. De kan hænge fast..
    Samt ha nogen liner og halsbånd selv,hvor du er sikker på kvaliteten,at de kan holde..
    Så hunden ikke slipper fri og stikker af..

Samt sørg for at tegne en forsikring til netop pension,så ikke du hæfter for den skade osv hunden kan lave.. Hunden er i " din" efter 18 timer..

Blot lidt gode råd smiley

• #18   25. apr 2008 Alex N
    Man får alt det kærlige pleje der kan ligge på hunden ... ha ha ha
    Grunden til at jeg ikke tager store hunde er at boksene er 6 kvm , og da må hunden ikke veje mere end 40 kg , altså det skal være sådan at hunden skal kunne vende sig uden problemer .
    Og så tager jeg ikke imod kamp hunde , af hensyn til mig selv og de andre hunde (jeg var nødtil at gardere mig)

• #19   25. apr 2008 Louisa T
    Tak for det.
    Jeg kan ikke selv se de stave fejl har kigget det igennem 100 gang , hvis du lige kan huske hvad det er så skriv en pb så retter jeg det straks smiley

• #20   25. apr 2008 Stine M
    Tak , det skal jeg tage til mig :9)

• #21   25. apr 2008 pernille C: Jeg leger lige dansklærer og sender dig en PB smiley

• #22   25. apr 2008 altså i følge loven er en hund under 40 kg en mellem stor hund smiley vildt ikk
    men den kan jo selvfølgelig også være lille og tyk *GG*

• #23   25. apr 2008 Louisa T
    Taaak , nu er der nemlig en del der har sagt det , men jeg kan ikke finde dem , jeg har stirret mig blind på det tror jeg

• #24   25. apr 2008 Okay.. Dvs. Dess er ikke for stor... ( 28 kg) Hun er bare temmelig meget en bitch... Kan du håndtere det ? Hun skal have absolut ingen kontakt med fremmede hunde og ingen kontakt med børn.

Hvad forstår du ved kamphund ? Jeg mener bare, der er så mange forskellige definitioner (staves)
    Er Taco en kamphund ? Han er blanding af amerikansk bulldog og bullmastiff. Han vejer ca. omkring 40 kg.

• #25   25. apr 2008 Alex N
    Det kommer helt andpå hvordan hans sind er ?

Hvad mener du med at hun er en bitch ? jeg er absolut ikke bange for hunde , men jeg har jo ikke en uddanelse , kun erfaringer med mine egne hunde , venners hunde som jeg passer indimellem.
    Og nej det passer ikke helt , jeg har en bekendt som har en shæfer (stave plade) den nægter jeg simpelthen at gå ind til , den er meget meget aggrasiv , og jeg er syntes jeg selv god til hunde , men den de har er altså lige lovlig "sindsyg".

• #26   25. apr 2008 pernille

Vi overvejer stadig hvor vores hund skal passes - men tak for budet.

Ville bare tilføje til diskussionen her...
    For mig er prisen underordnet, bare min hund har det super godt.
    Muligt det er lidt dyrt her i området, men hvis du kan tilbyde noget de andre ikke kan, er det så ikke ligegyldigt????

Bryder mig dog ikke om hvis der stå på din hjemmeside at hunden passes på eget ansvar - det gør mig utryg. Men jeg er også enormt pylret!

• #27   25. apr 2008 Henriette
    Det er slettet , det med på eget ansvar smiley
    Det kan jeg godt se ikke var så smart , for hvis hunden løber ud på vejen og bliver kørt ned , så er det selvfølgelig mit ansvar , så har jeg jo ikke passet på den.
    Det er bare det de fleste hundepensioner skriver på deres hjemmeside , jeg tror ikke det er ment på den måde smiley og det var heller ikke sådan jeg mente det... smiley
    Men du er altid velkommen til at kigge på min hjemmeside , der mangler billeder af området men det kommer snart

• #28   25. apr 2008 altså det kommer an på hvordan hunden bor når den er på dit hotel smiley altså man betaler jo gerne ekstra til noget luxus smiley

men hvordan den enkelte hund bor, hvad der er af faciliteter, hvordan det er beliigende osv smiley

jeg ved ikke om du så engang på kanal 4 der var et par der havde hunde og katte ferie sted, det var lidt dyrt 1000kr pr døgn, men det var også det rene luxus smiley

• #29   25. apr 2008 Taco er uhyggeligt stærk. Han skal have lidt tid til at se fremmede an ( et par minutter) Han har aldrig vist agressiv adfærd over for mennesker.. voksne som børn.
    Han enes ikke med hanhunde. Vi vil ikke lade ham møde fremmede hunde overhoved hvis vi ikke er til stede... For en sikkerheds skyld.
    Han er ikke klar over hvor stor han er og kan i kraft af sin størrelse og styrke virke meget voldsom i sin kådhed.

Dess og Taco går fint sammen

Dess er en bitch på den måde at hun ikke kan med fremmede hunde og hun kan finde på at snappe, hvis hun føler sig presset... også mod mennesker.
    Hun er blevet passet i pensioner før og de ELSKER hende... Men man skal vide hvordan man håndterer hende og kunne læse hundens dæmpende signaler... Og ikke mindst respektere dem.
    Hun kan rigtig mange kommandoer og det letter selvfølgelig håndteringen

• #30   25. apr 2008 Pernille

Jeg vil heller komme personligt en dag og kigge ;o)

• #31   25. apr 2008 måske du kunne ligge billeder ind så man kan se de omgivelser hunden skal være i, for det er ikke alle der tager hele vejen der ud for at kigge hvis det ik er noget.

altså hvis man ser nogle billeder og siger ej det ser lækkert ud, så tager man ud kigger LIVE hehe smiley

men jeg ville ikke ta ud og kigge hvis der ikke var billeder på siden smiley så måske du kan prøve.

• #32   25. apr 2008
    smukke shelly lelly og lille nic .
    Ja jeg vil helt sikkert tage nogle billeder og ligge ind

• #33   25. apr 2008 Shelly

Jeg mente heller ikke der ikke skulle ligge billeder på hjemmesiden- det syntes jeg bestemt.

Men idet jeg tilfældigvis bo et stenkast fra hendes pension og mangler pasning til vores hund syntes jeg det er oplagt jeg tog derud... ;0)

• #34   25. apr 2008 Jeg ville iøvrigt aldrig aflevere min hund uden at have set stedet personligt....

billeder eller ej.

• #35   25. apr 2008 nej nej det ved jeg.. men altså jeg vil hellere se billeder FØRST, fordi hvis det ikke ser ordenligt ud på billeder er der da ingen grund til at bruge benzin på at ta ud og kigge, for måske igen at bekræfte det ikke er stedet.

men hvis man ser kanon gode billeder så tager man lige ud og tjekker stedet live smiley

det er bare det jeg mener at hvis det er noget man skal kører efter er det meget rart at se billeder så man kan se om det er værd at kører efter.

jeg ville jo heller aldrig bare aflevere mine hunde et sted hvor jeg ikke havde været og kigge et par gange..

• #36   25. apr 2008 Nu har jeg lagt lidt billeder ind , flere kommer senere

Kommentér på:
Pris

Annonce