542 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

hund og barn sammen?? hund og barn sammen??

ikke fordi vi er i situationen men vi kunne jo komme det...

men jeg tænkte på nu har vi snoop som bliver 3 år her til sommer, og har været vores lille dreng siden han var hvalp, han er blever r.. forkælet og passet og plejet..

men vi er begyndt at snakke lidt bøn indimellem, og i den forbindelse kom jeg tiil at tænke på:

- kan en hund blive jaloux på et barn?
- hvordan præsenterer man bedst hunden for den lille nye baby??
- er det en dårlig ide at have hund og barn sammen??
- kan barnet udvikle allergier ved at bo sammen med en hund??

i er velkomne til at skrive andet hvis der er mere man skal være opmærksom på angående hund og barn sammen..

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund og barn sammen??
  • #1   24. apr 2008 ja okay, vi vil selvfølgelig heller ikke glemme ham helt, men det vil jo blive anderledes idet at han så ikke har os helt for sig selv så.

• #2   24. apr 2008 1. Nej men den kan føle sig tilsidesat hvis I glemmer eller overser den.

2. Farmand tager en klud med hjem fra sygehuset som baby har ligget på, og lader hunden blive bekendt med duften inden mor og barn kommer hjem. Når man kommer med baby, ned på gulvet med liften, ros og kæl for hunden, lad den 'være med' altså følge med osv i div gøremål.

3. Nej tvert imod.

4. Enten er man disponeret eller også er man ikke, det kan et kæledyr ikke lave om på.

• #3   24. apr 2008 ville skrive nøjagtig det samme som Tanja;) Det var sådan vi gjorde da vi fik Saseline. Og der har aldrig været problemer... ( min datter er fra et tidligere forhold, hvor jeg havde en Rottweiler )

Sabrina

• #4   24. apr 2008 okay, det lyder som en god ide..

jeg har engang fået at vide at nogle hunde begynder at "passe" på barnet, altså at den knurrer og sådan for at folk skal holde sig fra babyen, er det rigtigt og kunne det ikke godt være et problem??

• #5   24. apr 2008 Det gjorde regina, hvis Saseline sov i barnevogn og nogen ville inærheden af barnevognen udover mig og hendes far, så knurrede hun... Jeg skældte hende dog ik ud, men fik hendes fokus på noed andet.. Jeg gik måske med hen til barnevogn og snakkede med Regina samme tid, eller personen der ville hen til barnevognen snakkede med Regina samme tid de gik til barnevogn,,, Efter lidt tid fandt hu ud af det var okay, ;o)

• #6   24. apr 2008 Ja mine råd og svar er de samme som dem Tanja kom med ;o)

• #7   24. apr 2008 ja okay, jeg håber da at det vil kunne gå, når den tid kommer, for vi har ikke lyst til at skal af med ham, men mon ikke også det går, han er jo sådan en rar krudtugle he he..

• #8   24. apr 2008 Man skal bare huske på, at når hunden skal vænne sig til barnet er det forbudt og skælde ud.. Hvis han vil slikke på barnet, må du f.eks ik sige nej... For så er det at den kan blive jaloux... Hundens mde og vise den kan li en er jo ved at slikke.. Den kan ik sige den sys du er sød og dejlig ;o)

Da regina slikkede på Saseline, lagde jeg hånden ind under så hun slikkede på mig, vil ikke ha hun slikkede i hovedet... Hånden eller arm gjorde mig intet.. ;o)

• #9   24. apr 2008 Præcis som Tanja siger ;0)
    Jeg blev selv mor for 11 mdr. siden og Dina var på daværende tid næsten 3 år gammel og var et møjforkælet enebarn ;0)
    Nu er hun en møjforkælet "storesøster"...

• #10   24. apr 2008 jeg kan fortælle hvad vi gjorde da vi fik det førest barn .
    da havde vi en labbe på 3 år , han var meget meget forkælet , det mest underlige var at mens jeg ventede mig lå han med hovdet på min mave (det gjorde han ellers aldriig) da den lille så kom stillede jeg , liften på gulvet i stuen , gik ud og lukkede døren , så kunne han i ro snuse uden at jeg "holdte" øje efter 2-3 min gik jeg ind og baby lå helt nede i fodenden af liften og SNORK sov , han havde simpelthen puffet ham derned smiley siden hen har jeg fået 3 børn mere og jeg kunne ligefrem se på ham når jeg kom hjem fra sygehuset med baby , og sagde SE BUSTER HVAD MOR HAR han kiggede bare på mig og jeg tror han tænkte ÅHHH nej ikke nu igen. hahahahaha
    Men ungerne har aldrig haft bedre lege kammerat , hyggeven, hemmeligheds ven , men nu er han desværre her ikke længere , men hold da op alle de hemmeligheder han har taget mig si i graven smiley

• #11   24. apr 2008 Nøjagtig som Tanja siger.

Jeg vil dog tilføje, at jeg mener at have læst et sted eller hørt, at børn som vokser op sammen med hund, er MINDRE disponeret til at få allergi. Selvfølgelig er nogen disponeret for det, men de ville sikkert få det alligevel selv om der ingen hund var.
    Til gengæld er kaniner noget af det mest allergi-fremkaldende der findes af husdyr.

Kommentér på:
hund og barn sammen??

Annonce