{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

transportbur til GD {{forumTopicSubject}}

Hej alle jer der har GD, bruger i transportbure i bilen eller hvordan? og i så fald hvor store? JEg ved godt min ikke bliver helt så stor som GD pga blanding men alligevel smiley jeg er ved at købe et transportbur men vil høre hvad i mener om det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  transportbur til GD
  • #1   24. apr 2008 Jeg bruger ikke transportbur i min bil men jeg har dog et hundegitter for en sikkerheds skyld.. Men man kan vel få et bur der er stort nok.. spørgsmålet er så bare om det kan være i bilen :o)

• #2   24. apr 2008 En hestetrailer må være sagen ;p

• #3   24. apr 2008 det der er med min bil er at den er på gule plader med et meget stort bagagerum, og derfor synes jeg ikke det er sikkert nok at han bare ligger deromme med et gitter, så ved jeg ikke om han ville overleve et uheld i så stort et bagagerum hvis det gik meget alvorligt... Det jeg har kig på er 106 * 67 * 76 og skal have været brugt til en gd før, men er det stort nok????

• #4   24. apr 2008 Joan: okay har også lige set det, det er jo meget smart så det ikke fylder så meget, og det er jo vigtigt at det ikke bliver for småt, for vi kører meget mellem kbh og esbjerg så han skal ligge godt deromme, men det er nu lidt dyrt men igen det er jo vigtigst med sikkerheden

• #5   24. apr 2008 har den der østrand adressen www.ostrand.dk synes nemli ikke at jeg kan finde buret derinde???

Kommentér på:
transportbur til GD

Annonce