leger og andre ting leger og andre ting
herregud..jeg var på hospitalet på lillehammer idag da jeg sliter meget med migrene..legen jeg kom ind til var en meget gammel mand og overlege på avdelingen..han mente ikke der var noget galt men da min mor kom inn gikk han modvillig med på at skrive noget migrene medisin ud til meg. Hvorfor han ikke ville skrive noget ud er fordi jeg har ADHD(damp) og han mente visst at alle misbruke sånne medisiner, dopet seg og var alkoholikere..
og det andre..
en fra min klasse har fået en valp som hun har med på skolen..for det første lot hun den gå løs på en trafikkplas og gjorde ingen ting da den løp over veien og for det andre så har hunden skabb eller eksem eller noget sånn men hun ved det ikke..så nu ved jeg ikke om jeg vil ha doffen med meg vis det er noget "smidtsomt"..
og så noget helt ubetydeligt..hun gikk inn på kontoret og fikk en nøgel til min hundegård uden at spørre meg om lov og jeg hadde lånt min hundegård ud fordi jeg ikke gad at ta doffen med for to dager..men men nu har hun fået en anden hundegård, så det løste seg..MEN hva mener i om at ha en valp på 3 mnd med og bo på en skole hvor der bor 30 stk i et hus??
måtte bare ud med lidt fustrasjon..
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
leger og andre ting