{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

diesel skifter tænder {{forumTopicSubject}}

ja øver jo i at kigge tender med diesel og han er ikke særlig dygtig til det desværre, men i dag fik jeg lov til det uden problemer så jeg rigtig kunne se hans bisser og den ene hjørnetand er i hvert fald skiftet og den anden er løs tænk han allerede er blevet så stor min lille hund *s*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  diesel skifter tænder
  • #1   22. apr 2008 er han først begyndt at skifte tænder nu? vores hun på snart 6 måneder har skiftet alle sine tænder

  • #2   22. apr 2008 peter det er jo det jeg ikke kan sige hehe det er jo ikke hver dag jeg må kigge ham så længe i munden som jeg måtte i dag så lå bare mærke til de to

  • #3   22. apr 2008 Stoooooooor dreng - har I fundet nogle af dem? Jeg har da nogle stykker, som det er lykkedes mig at få fat i ;o)
    Dyrlægen gav mig nogle mikrofortænder fra Molly og så er det lykkedes mig, at få fat i nogle hjjørnetænder etc. fra hende. Det er mest sket, når hun spiste - fordi ind imellem tyggede hun så underligt og så var det med at være hurtigt. Jeg går ud fra at hun har slugt dem jeg ikke fandt - og alternativt er de vel smidt i haven LooooL


  • #4   22. apr 2008 nej desværre jeg tror han sluger dem, den eneste hund jeg har fået tænder fra var min fars gamle dansk svænsk gårdhund hun spyttede dem nemlig ud

  • #5   22. apr 2008 Peter N:... Er jeres hund meget hurtig udviklet? Terkel havde også smidt alle sine da han var 6 mdr... og han var fuldt udvokset....

  • #6   22. apr 2008 jeg har to af eddis.. den ene fandt jeg faktisk i mine underbukser.. ja ved det lyder virkelig sært. men vågned ved at noget stak mig i balden og fandt så en lille tand.. og den anden en fin hjørne tand. fandt den da han spytted den ud. hehe

    eddi er 8 måneder nu og har smidt alle sine.. det er flere månder siden han gjorde det..


  • #7   22. apr 2008 Kan godt høre, at det at jeg har 4 hjørnetænder og 2 fortænder fra undermunden er åbenbart mange ;o)

  • #8   22. apr 2008 Peter N - en hund fra 4. dec. kan sagtens nå at skifte tænder inden den bliver 6 mdr.

    Ditte & Morten - prøv at kigge i dens kurv, der har jeg fundet de fleste af mine hundes hvalpetænder. De er jo bitte små nogen af dem, så man kan nemt overse dem eller tro det ikke er tænder.... Håber I finder nogen, det er jo sjovt at have :o)


  • #9   22. apr 2008 Har en 7-8 stykker af Gizmoz, både fortænder, hjørnetænder og kindtænder.Nogle spyttede han ud, andre gange var der blod på hans legetøj inden de faldt ud og så var det bare om at holde øje og være hurtig :-). Andre gange igen gav han sig til at tygge og gumle og slikke sig om munden og så var det igen om at være hurtig og få ham til at spytte ud smiley

Kommentér på:
diesel skifter tænder

Annonce