{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

mavekneb? eller? hjælp? {{forumTopicSubject}}

mingus er begyndt at slå prutter, eller tror faktisk det er hans mave der larmer? aner det virkelig ikke men han piver og man kan mærke at det gør ondt på ham, hvad kan det være? nu kan jeg først komme til dyrelægen imorgen men hvis der er nogen der ved noget må de meget gerne skrive...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mavekneb? eller? hjælp?
  • #1   10. okt 2005 Jamen jeg vil da kun sige ring til en dyrlæge med 24-timers vagt...
    Hellere det end at stå og fortryde det i morgen.
    Hunden har det tydeligvis ikke godt...
    Jeg ved ikke om så små racer kan få mavevending, men hvis det er sådan noget, så er det med at få hjælp hurtigst muligt.

• #2   10. okt 2005 Når det virker til at hunden har ondt, så ring da til dyrlægen... Det koster jo ikke noget, at ringe...

• #3   11. okt 2005 hmm han startede m at prutte imorges, og så begyndte han at pive lidt og det har han ikke gjort før, men han spiser normalt og har afføring normalt sååh??? det er en 14 dages tid siden vi skiftede foder..kn det være det der viser dig nu?

• #4   11. okt 2005 Så mener jeg ikke du skal være bange for det er en mavevending*ss* det går nemlig rigtig stærkt !

Men jeg ville helt klart kontakte en dyrlæge, for han har det tydeligvis skidt, og hellere een gang for meget..

Lad være med at give ham mad, (men husk drikke *ss*) vent til du hører hvad dyrlægen har at sige.

Held og lykke med din lille fyr *ss*
    /Moster.

Kommentér på:
mavekneb? eller? hjælp?

Annonce