1.105 visninger
|
Oprettet:
Overfald af hund {{forumTopicSubject}}
Min søn var her i aften ude og lufte sin lille mops da den bliver overfaldet af en løs shæferhund ,,, den får så meget fat i mopsen og bider den så hårdt at skeden nu hænger ud af hende ,,,, Har været ved dyrlægen og han gav hende kun et par sprøjter for smerter og så fik han nogle tabletter med hjem . Han sagde også at de skulle vente et par mdr. med at overveje sterilisation , et eller andet med hundens cyklus der skulle stemme , kan det virkelig være rigtig at man ikke får mere hjælp i sådan et alvorlig tilfælde hos en dyrlæge ,,,, Lad mig høre hvad i mener
Hilsen Ivan Gregersen
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 3
feb 2006
Følger: 61 Følgere: 60 Hunde: 3 Emner: 775 Svar: 6.115
God bedring med den kære mops
jun 2005
Følger: 85 Følgere: 77 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.033
Du skriver skeden hænger ud af hende, og hun kun har fået smertestillende????
jan 2007
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 6 Emner: 139 Svar: 3.546
Hvad jeg fik at vide, af både din søn og min veninde, så havde den i forvejen en byld/udposning der hvor schæferen bed?
Min venindes far var den der kørte mopsen til dyrlæge - så ja, de fik fat i ejeren.
De måtte køre til Rødkærsbro fra Randers for at komme til dyrlæge :-S Utroligt at der ikke er noget der er tættere på
Hvordan har din søns mops det i dag?
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.270
jun 2007
I får en update senere ,,, og ps. hun har det efter omstændighederne vist nogenlunde ,,, godt jeg har shæfer så hun ikke bliver skræmt helt af dem
jan 2007
Helt enig i at det er en skrækkelig oplevelse - både for hunde og ejere.
De gik ikke med hende uden snor, men var på vej ud af døren, og hunden smuttede fra hende.
Som hun selv siger - det er 100% hendes egen skyld. Hun er virkelig ked af at det skete
Ivan
Okay - så har både mig og min veninde misforstået - undskylder mange gange*S*
Er det så rigtigt at hun(mopsen) skal/skulle ind og opereres på mandag grundet den voldsomme hævning i forbindelse med løb?
Ingen af hundene er forsikret - hvad gør man egentlig så?
Hvad min veninde sagde, så tyder alt på at det har været en markering fra scæferen - der er kun småskrammer der hvor den har haft fat. At den så har haft så hårdt fast at den klemte skeden ud af mopsen er ret... ja... ad...
jun 2007
jan 2007
Jeg synes det er utroligt at dyrlægen ikke har gjort mere? Forstår det virkelig ikke!
jan 2007
De har ikke nået at forsikre hende - har som sagt kun haft hende i knap en uge.
Og ja, vil også mene at det er min veninde der skal betale.
jun 2007
Men mopsen burde jo os ha en forsikring kan man sige.. især hvis dyrlægen vurdere at det ikke er pga schæferen.....
jun 2007
Ivan
Overfald af hund