{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Modellen Bertram... ;o)
  • #1   9. okt 2005 hvad koster det?? nu har jeg set et par stykker der har fået taget nogle dejlige billeder af deres hvapser af hende, men hvor hvordan og hvor meget?? mSmukke smukke lille bertram.. rigtig fine billeder

• #2   9. okt 2005 Tak tak.. ;o)
    Jeg ved ikke lige hvad det koster for mit tilfælde er lidt specielt fordi at der er mangler mange af de billeder der blev taget, de er forsvundet i den blå luft, vi fik osse taget af Cia men de er væk, så vi har fået dem der var tilbage gratis som plaster på såret over køreturen og tiden vi brugte på det.
    AL - Jeg ved ikke hvornår og om de kommer på derinde, vi må se tiden an, tror nok at May-Britt har ret travlt for tiden..

• #3   9. okt 2005 Mette: super flotte billeder May-Britt har taget, har du set mine billeder hun har taget af Nicki?

Sille: hvis det er til May-Britt's side tager hun ikke noget for det, men skal man ha' en CD-rom koster det selvfølgelig noget, med copi-right 280 kr, og uden copi-right 400 kr, mener jeg det er. Har selv købt uden til 400 kr, men fik så også et hav af billeder på CD-rom, synes det er billigt

Kommentér på:
Modellen Bertram... ;o)

Annonce