650 visninger
|
Oprettet:
AGILITY billeder {{forumTopicSubject}}
Aya og jeg var til agilitykonkurrence i går, og min veninde Heidi tog nogle FEDE billeder af Aya. Så prøv at gå ind og se dem.
Aya vandt forøvrigt spring kl. 1 og fik sin 2. pind til kl. 2:o)
aug 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 78
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 114 Svar: 1.127
Sidder lige og tænker på hvad det er for et stævne, som I har holdt i Nordjylland igår, hvor I har brugt de orange numre. De plejer da at være forbeholdt DM og den slags....
Som du kan se, har jeg nu fået en ekstra hund. Jeg har overtaget den tæve, som Charlie skal parre. En dejlig sød og blid tæve, som kan være meget ivrig og kan vende på en tallerken
Nu må vi se om jeg kan få en 4-årig ubrugt hund tll at tænde på agility.......
jul 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 4 Emner: 75 Svar: 1.010
Ja, det var et kredsstævne vi holdt i går. De orange numre er numre vores kreds har indkøbt, og dem har vi på til alle kredsstævner. Om det er dem, der udlånes til DM, ved jeg ikke, men hver klasse (C-B-A-E og agility) har sin egen farve.
Jeg så godt på din hjemmeside i går, at du havde overtaget Krølle/Twix. Det er da spændende. Og ja, det bliver interessant at se, om hun tænder på agility - men mon ikke, når hun er vandt til at lave noget (jagt).
Held og lykke med hende. Og vi glæder os allerede i Støvring til, at Pia får en lille ny agilityhund:o)
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 114 Svar: 1.127
jeg satser da på at jeg kan få hende til at tænde på det. i hvert fald larmede hun gevaldigt og meget ivrigt, mens jeg trænede med Diva i fredags.
Jeg blev helt paf da jeg så at du havde været til stævne i denne weekend. For mig er en lang og hård sæson slut sammen med VM for to uger siden. Tilbage håber jeg dog at NM er i december - regner med at landsholdet udtages idag - jeg venter ved telefonen.......
PS jeg glæder mig også til at kunne afsætte en hvalp til sådan en som Pia....
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
jul 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 4 Emner: 75 Svar: 1.010
Vi afsluttede sæsonen i går med at kåre årets kredsmestre. Ikke fordi Aya har haft en særlig hektisk agilitysæson, da vi har satset på at få lydighedschampionatet i hus i stedet. Men næste år er agility første prioritet.
Lyder spændende med NM, jeg krydser fingre for at du er med:o)
AGILITY billeder