{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

overfaldet... {{forumTopicSubject}}

ja så skedte det igen... var ude i det dejlige vejr med pablo og havde en rigtig dejlig tur lige til vi nåede min bolig blok. der stod en a de lokale alkoholiker med sin hund i snor, stiller mig til side så han kan komme forbi og jeg kan komme forbi ham... han er desværre bare så fuld a hunden ryger ud a hånden på ham og lige i hovede på pablo... jeg råber a han ska tage sit lort væk, og der går så lige 20 sek før han opfatter hva der er sket og får den så rævet væk.. Tror i så ik bare idioten bare begynder a gå ?? jeg går efter ham og råber hva fanden han har gang i og a jeg ska have hans forsikrings oplysninger hvis der er sket noget med pablo.. men han fortsætter sku da bare... bliver ved med a følge efter ham og til sidst stopper han så op og vender sig om og strækker armen ud som om a hvis jeg kommer nærmer så slipper han igen.. sådan en idiot... jeg ringede med det samme til politiet og fik bare a vide a det ikke er noget de gør noget ved men det så er mit bolig selskab... hva sker der??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  overfaldet...
Kommentér på:
overfaldet...

Annonce