{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

Diarre? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jer som ved, om der er en mavevirus igang blandt hunde i øjeblikket? Blackie har blodig diarre idag (frisk blod). Han har haft det skidt siden fredag aften. Jeg har givet ham Zoolac siden fredag aften, jeg har fastet ham et døgn, jeg har givet ham kogte ris og tun i vand efter fasten og alligevel har han blodig diarre idag? Jeg HAR talt med dyrlægen og da blodet er frisk, mente hun at han skal have en pillekur, så jeg har været på døgnapoteket og hente piller. Det der undrer mig mest er at normalt, når han har ondt i maven eller ikke er på toppen, er det MEGET tydeligt. Han hænger med hovedet, går langsomt, vil helst bare sove og vil SLET ikke have hverken mad eller godbidder. Det er ikke tilfældet denne gang. Han virker rimelig frisk, er sulten hele tiden, drikker godt, vil gerne ud og gå og er glad og logrer med halen......Jeg har aftalt med dyrlægen at hvis det ikke er bedre imorgen, skal han undersøges, så alt det ER der tjek på. Jeg har allieret mig med min dejlige mor og far, som tager sig af ham imorgen imens vi er på arbejde, så han kan komme ud, når det passer ham. Han kommer også til at sove i vores seng inat, så jeg kan høre, hvis han skal ud (det har han været 2-3 gange de sidste 2 nætter). Lang historie, men jeg skal lige høre om nogen af jer VED om der er noget i omløb?? Dyrlægen vidste det nemlig ikke:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Diarre?
Kommentér på:
Diarre?

Annonce