Måtte lige dele den her med jer....gg {{forumTopicSubject}}
Læreren, der underviser klassen i matematik, spørger: "Der sidder 4 fugle på en gren i et træ. Så kommer der en jæger og skyder den ene. Hvor mange er der så tilbage?"
Peter rækker hånden op og svarer: "Ingen, for de andre flyver væk."
Læreren forbavses og siger: "Nu har vi altså matematik, her er det rigtige svar altså, at der er tre fugle tilbage. Men jeg kan lide den måde du tænker på!"
Peter smiler: "Ok. Må jeg også stille dig et spørgsmål?"
Læreren svarer: "Ja?"
Peter: "Tre damer gør ind i en iskiosk og køber en is hver. Den første slikker på sin is, den anden sutter på isen, og den tredje bider af sin. Hvilken af de tre damer er gift?"
Da læreren høre spørgsmålet fra Peter, rødmer han en smule, bliver vred og siger: "Unge herre, jeg er ikke blevet lærer her på stedet for at høre på dine sjofle bemærkninger"
Peter griner: "Det rigtige svar er hende med vielsesringen. Men jeg kan lide den måde du tænker på!"
jul 2005
Følger: 35 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 68 Svar: 1.045
To hunde sidder hos dyrelægen, en schæfer(s) og en Sanktbernard(SB). SB: ":Nå hvad skal du så her?
S: "Jeg skal ind og havde dødssprøjten!"
SB:" Nårh, hvad har du dog lavet?"
S: "Jeg jagtede husets kat, flåde gardinerne og gnavet i alle skoene og har ædt husets fugl. Hvad med dig?"
SB: "Jo ser du... Min frue var i bad, og jeg skulle sådan tisse, så da jeg jo ikke kunne kommer ud, måtte jeg vande gulvet på toilettet. Da jeg er en stor hund, var det også en stor sø. Ja, så stiger fruen ud af badet og sopper rundt i det, og da hun bugger sig ned for tørre det op, så var det sku for fristende, sådan som hun stod der helt nøgen. Så jeg hoppede op, og gav hende en ordenlig omgang bagfra."
S: "Det må jeg nok sige, så du skal også havde dødssprøjten!" SB: "Nææ, jeg kom bare for at få klippet klørene."
okt 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 60
De var rigtig gode..
jun 2005
Følger: 24 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 3.577
okt 2004
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 157 Svar: 950
jul 2005
Hvorfor er hunrejer dyrere end hanrejer?
Fordi de piller sig selv i dåsen..
jul 2005
Kvinde møder mand på en bar og tager med ham hjem. Hun lægger mærke til, at hans soveværelse er fyldt med hylder med bamser. Små på de nederste og de allerstørste på de øverste. Hun liver rørt over sådan en blød mand. Efter en lidenskabelig nat ligger de side om side og hun spørger ham smilende "nå, hvordan var det?"Manden svarer tørt: Du kan tage en bamse på den nederste hylde..!
Måtte lige dele den her med jer....gg