{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
220 visninger | Oprettet:

Bærevovsen {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Ja når nu en af veninderne var i Vi Unge måtte man jo hellere hente det - ellers ikke et blad jeg normalt køber.
Jeg tog hunden med til købmanden, og tænk sig, hele vejen hjem bar hun bladet. Hold da op hvor var hun stolt - hun lod til at tro det var en ny bold. Ikke noget med at holde øje med mor her, nej nej, hun ville bare fremad med "byttet".
Tænk hvor lidt der skal til for at glæde sin hund, det synes jeg et eller andet sted er ret fantastisk!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bærevovsen
  • #2   6. okt 2005 Ja, det er sødt når de vil hjælpe med at bære varer hjem. Nicki hjælper også gerne, aviser, morgenbrød osv. Har jeg f.eks været ude at handle stort ind, og slæber en bærepose, bliver han ved med at gå ind foran mig indtil jeg har dykket i posen og fundet en ting han kan bære hjem.
    Nicki hjælper også mig med at tømme tørretumpleren, han hopper halvt ind i tørretumplerne og hiver tingene ud, og aflevere det pænt til mig.

De er sku' kære de små

• #3   6. okt 2005 Bollette: EJ hvor sjovt, det må se sødt ud! Nu står vores tørretumbler så ikke et sted hvor hundene kan nå den, så det lærer de jo nok aldrig.

Janni: Ja, det ville gøre det lettere for alle *S*

Kommentér på:
Bærevovsen

Annonce