{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

da luffe forsvandt {{forumTopicSubject}}

idag har jeg været på hundejagt.

min helt nye 4 årige pekingeser smuttede forbi min mand her i formiddag og han ringede helt ulykkelig på mit job og fortalte at luffe altså var væk...

så mig hjem med hjertet i halsen og ud og lede.

jeg vil lige sige at vi bor på landet, ned til randers fjord med mange bakker. så jeg fik vandrestøvlerne på. også ud og lede og kalde.

vi ledte og ledte og kaldte og råbte. og han var bare ikke at finde... fik rigtig bandet og svovlet over at min mand kunne lade det ske og var helt fra snøvsen.... efter to timers vandring i bakkerne i området og total hæs af at råbe bad jeg min mand om at ringe til politiet og efterlyse ham... i det han sidder og fortæller til politidamen, banker det på døren. det er en af beboerne længere nede af vejen der spørger om vi mangler en pekingeser. for de var lige blevet ringet op af vores nabo (jeg vil lige sige at der er lidt over en halv km imellem os) og han havde spurgt dem om de kendte noget til en rar og kælen lille pekingeser som de havde fået besøg af..... hold kæft hvor var jeg lettet....

så min mand skyndte sig over efter ham --- og han havde selvfølgelig charmet sig totalt ind hos naboen (som jo nu ved hvor han hører til) han havde været der i en times tid....

nu ligger vi så alle sammen helt døde på sofaen, efter den lange intense vandretur rundt i området...

og luffe fik sig et par nye venner... sikke en dag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  da luffe forsvandt
  • #1   8. apr 2008 nårh smiley Puha sikke en dag. Det kan ikke ha været rart.
    Men dejligt at luffe er hjemme igen og i god behold smiley


  • #2   8. apr 2008 Ja, sikke en dag. Det var da godt at Luffe kom hjem igen:-D

  • #3   8. apr 2008 det var simpelthen rådselsfuldt ikke at vide hvor han var henne... jeg havde alle mulige billder af hvad der kunne være sket inde i hovedt. og jeg var også overbevist om at hvis der var nogen der fandt ham - så ville de stjæle ham *gg* frygteligt rod man får brygget sammen når man er bange...
    min mand er også jaget ud for at købe hegn til vores grund.. vores anden hund pølse er ikke noget problem. han lider total at separationsangst så han holder sig på grunden. men luffe er dameglad og elsker at komme ud.... også på egen hånd har vi lært.

    det har hele tiden været meningen at vi skulle have hegn op. men den familie han kommer fra ville gerne af med han før end det vi oprindeligt havde aftalt. så derfor har vi simpelthen ikke nået det. men det kommer op imorgen........ *gg*

    jeg kan ikke engang huske hvornår jeg sidst har været på sådan en vandring... måtte sku både kravle over et dyrehegn to gange og igennem et brombærkradt. har nok 100 rifter på kroppen efter tårne *lol*



  • #4   8. apr 2008 Stakels dig, sikke mange rifter:-) Så har du nok levet op til Sundhedsministeriets anbefaling: 10.000 skridt om dagen LooooL

  • #5   8. apr 2008 ja har vist også brugt kvoten for de næste par dage. måtte jo alligevel ud og gå en laaaaaaaaaang tur med ham i eftermiddag --- for han havde jo hygget med naboen imens vi havde ledt... så han var klar til en motionstur efter et par timer. -- møg ører..

Kommentér på:
da luffe forsvandt

Annonce