711 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Øhhh hundekamp- ellers tak Øhhh hundekamp- ellers tak

Ja så var jeg lige ude at lufte dyret idag..... Det var så lige en mærkelig tur, som jeg stadigvæk tænker på....

Jeg møde 3 mennesker med anden etnisk herkomst, de har deres muskelhunde med og spørger mig om ikke jeg er interreseret i, at mødes i ringen... Først fatter jeg den ikkel ige men gør det kort efter... Fortæller dem så at jeg tager meget afstand fra den slags beskæftigelser og syntes det er synd for dyret.... De siger så at jeg er velkommen til at komme og kigge en dag hvis jeg lyster, for det er slet ikke så slemt som folk siger... Hmmmm nej ellers tak.... Mærkelige mennesker, de burde slet ikke have dyr....
Ja måtte bare lige skrive det ned, så håber min oplevelse kan komme ud af hovedet!!!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øhhh hundekamp- ellers tak
  • #1   7. apr 2008 Jeg var nu dukket op, dog kun med det formål at melde dem til strisserne.

• #2   7. apr 2008 Jeg bor i Sverige og kender ikke de mennesker og det kvarter, så jeg skal ikke nyde noget som helst..... Når jeg er kommet med min mening omkring det de laver, så har jeg ikke lyst til at dukke op - ja jeg er måske en kylling smiley

• #3   7. apr 2008 Jeg var bestemt også dukket op.. i selskab med politiet.

• #5   7. apr 2008 ...idioter...grr.... smiley

• #6   7. apr 2008 Jeg havde ikke mødt op, men fået politiet til det.
    Jeg kan sagtens forstå at du "er en kylling" - det kan godt være farligt at spille helt, især overfor typer der er så dumme oven i bøtten i forvejen.

• #7   7. apr 2008 Ja men efter jeg er blevet mor er jeg blevet en kylling - tænk nu hvis de kommer efter mig fordi jeg har meldt dem... puhh den tanke kan give mig helt ondt i mavsen...
    Ville meget gerne kunne melde det, da jeg ved det er det bedste, men tør ikke i frygt for at de vil chikanerer mig og min familie......

• #8   7. apr 2008 Jeg havde nok bare valgt at spille med på den - havde fået en adresse og et tidspunkt - og derefter ladet det være op til politiet

• #9   7. apr 2008 :o(

• #10   7. apr 2008 Ja, det er jo så let at skrive på hg, hvad der ville have været bedst og så skrive, at det ville man have gjort. Det er jo slet ikke sikkert nogen af os ville have reageret som vi påstår.

Jeg ville da frygte, at jeg ville blive bange for dem, eller måske frygten for at møde dem igen, efter at have stukket dem.
    Det er noget værre svineri, men hvad kunne de så ikke finde på at gøre mod ens egen hund og en selv?

Jeg håber de bliver opdaget!

• #11   7. apr 2008 Ja det er trist jeg ikke har nosser til det - for føler sku med de hunde basser.... Og det gør ondt i hjertet..... så sørgeligt.... Og har da også dårlig samvittighed over jeg intet gør!

• #12   7. apr 2008 C&C: Du skal ikke lade dig dømme af folk her inde, som jeg skrev tidligere, er folk så fandens gode til at fortælle, hvad man burde have gjort, men det er ikke alle, som kan stå ved det de skriver.
    Du reagerede, som de fleste nok ville have reageret.
    Man har ikke lyst til at tale med typer, som dem og tænker bare, at de er nogle onde mennesker og at man skal væk fra dem...

• #13   7. apr 2008 Charlotte og Christian : Dejligt du kan forstå mig smiley

• #14   7. apr 2008 Det kan jeg ihvertfald.
    Jeg har selv stået i situationer, hvor man tænker over hvad man BURDE have gjort, men først kommer i tanke om det, når det er for sent.

• #16   7. apr 2008 Helt enig med Charlotte og Christian!

• #17   7. apr 2008 Orker ikke at læse alle svarene - men syntes da du skal møde op, som Mia & the one.... skriver, for at melde dem. Duk op et par gange, så du har check på når det foregår, og tage en betjent i civil med !

Mener iøvrigt den slags er ulovligt i dk

• #19   8. apr 2008 Jeg har haft tarteletterne for langt ude før med indvandre - det tør jeg simpelthen ikke mere.
    Så jeg kan godt forstå dig - ville måske have fået adressen - men så var det politiet der dukkede op og ikke jeg.

• #20   8. apr 2008 Jeg ved ikke hvordan politiet tager den slags herovre... Har ikke være ude for sådan en oplevelse før - og man hører stort set aldrig noget i TV eller andet omkring hundekampe og mishandlinger på samme måde som derhjemme....

Her går der mange Pitt og Rednose rundt, og det kan ligeså godt være familien Sverige som de lidt mere hårde typer som lufter hundene........ Faktisk underligt for man hører faktisk stort set ikke noget omkring ulovlige ting med hundene... Og de "farlige" racer er jo udbredt, så ved ikke hvor meget politiet sætter ind...

Og det område jeg luftede Costa i, var nærmest som Ishøj, Gjellerupparken osv.... Der hvor der bor mange indvandrere..... Og nej skal sku heller ikke have nallerne for langt fremme... Man ved aldrig hvad folk kan finde på og jeg vil ikke risikere noget i frygt for mig selv og min familie....Selvom jeg dog føler med disse hunde og syntes det er så sørgeligt.

• #21   8. apr 2008 Kan godt forstå du ikke meldte det... En anden gang kunne du evt ringe til dyrenes beskyttelse, anonym og fortælle, at du sidder inde med de oplysninger, men ikke tør at melde dem. Og de oplysninger kan de så bruge som de vil..,

• #22   17. jun 2008 jeg er 90% sikker på at politiet ikke ville gøre en s.... ved det!!

• #23   17. jun 2008 men hvis det var mig kunne jeg nok ikke holde kæft.

Kommentér på:
Øhhh hundekamp- ellers tak

Annonce