949 visninger
|
Oprettet:
Sofus er forsvundet! {{forumTopicSubject}}
Vi står i den triste situation, at vores lille Sofus er forsvundet fra vores adresse kl. 9.30 i morges, og vi har endnu ikke fundet ham.
De 2 store havde fundet ud af at komme ud fra haven, og Sofus er trisset efter. Vi har fundet de 2 store, men Sofus er bare væk... snøft!
Vi har simpelthen været overalt i byen, og frygter at nogen har taget ham.
Hvis nogen hører om en sort Pekingeser der kommer til salg, eller pludselig dukker op, så må I gerne lige give lyd, da vi savner vores Sofus helt utroligt meget, og er bange for hvad der er sket ham.
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Jeg håber Sofus bliver fundet snart..
aug 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 156
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
Og der er slet ingen der har indleveret ham nogen steder ?
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 16 Svar: 122
Når nu man var gået helt i panik, så kommer der en redningsmand, og siger, at han har set Sofus... tror I ikke, at hunden har været her på vores vej hele tiden, han var bare kommer hen efter svinget, på vores lille villavej, og så kunne han ikke finde hjem.
Da Sofus ikke har haft det ret godt, der hvor han kom fra, så kunne de ikke komme til ham, og først efter lidt tids kalden, opdagede han, at det var hans mor der var kommet efter ham, og så kom han løbende hen til mig... nu tuder min søn og jeg af bare glæde!!
"Dumme" lille hund *S*
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
aug 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 156
Så en lille hund midt ude på en meget trafikeret vej idag, kunne desværre ikke holde for at fange den, da trafikken bare ville gå i stå.. og det ville nok også havde været lidt farligt for mig selv, men fik bare sådan en dårlig fornemmelse i maven, af at de den lille vovse løbe på vejen:(
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 16 Svar: 122
Sikken et chok, og stakkels lille hund, han rystede bare helt vildt da jeg fik ham i armene. Nu spiser og spiser han, og han har endda været så bange, at han ikke har turdet tisse, så han har bare tisset de største søer udenfor... lille pus!
Nu har jeg også sagt til ham, at nu har han vel lært, at han ALDRIG mere må gå hjemmefra!
Tak for alle Jeres ord!
Sofus er forsvundet!