{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

Skøøøønt a have Amstaff.... {{forumTopicSubject}}

Når man er så heldig at bo i Blangstedgaard smiley

Fordi herude er folk så dejlige positive, glade, rare og fordomsfrie smiley
Jeg NYDER at gå tur med Bella hver eneste dag, fordi folk er så imødekommende, og alle gerne vil hilse og snakke med Bella, jeg får dagligt rosende ord om min flotte, glade og velopdragne hund smiley

Jeg har alt for ofte mødt folk som går over på den anden side a vejen, kommer med negative kommentarer eller vender om når de møder os (og fred være med det, det er de i deres fulde ret til smiley ), men herude kommer folk så ofte og spørger om deres hund må hilse på Bella, lige fra små Cairn Terrier hvalpe til store GD'er, og det er sgu skønt smiley
Så vel børn som hende den gamle dame med rollatoren skal lige hilse på når vi er ude og gå.

Så TAK til alle jer dejlige mennesker herude, som gør vores i forvejen dejlige gåture endnu mere dejlige smiley

Og nej ikke en tude-tråd omkring amstaff, men en glædes-tråd over de dejlige beboere der er herude smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skøøøønt a have Amstaff....
  • #1   6. apr 2008 -Dullen- Har selv boet derude og det var faktisk ikk så slemt nej smiley

• #2   6. apr 2008 Ingen amstaf, men bullterrier - og jeg fik heller aldrig negative kommentarer overhovedet, ikke engang fra folk der bestemt mente hun var pitbullterrier smiley

Dejlig dejligt, men nu var Diva heller ikke til at stå for *smiler*

• #3   6. apr 2008 Trine M : *gg* sikken en pitbull-terrier da smiley Syns skisme bare det er dejligt at bo i et område med så dejlige mennesker smiley

-Dullen- Blev for stor en lejlighed for mig og hunden smiley I er da velkommen til at komme forbi ellers kan vi da slå et smut forbi smiley

• #5   6. apr 2008 Tjaa... tror bare man skal se i øjnene, at nogle mennesker ikke bryder sig om hunde.
    I går var der nogle der råbte ´AD...se den ulvehund dér - han sku aflives og i hvert fald kastreres !´
    Kors i hytten, men det må vi jo hver især tage med oprejst pande :))

• #6   6. apr 2008 Carsten : Hvorfor skulle dette indlæg være en joke??? Det forstår jeg ikke helt.... Har boet i en anden by hvor folk mente sådan, men kan da med stolthed slette det fine lille citat da hun ikke gør det mere, JA hun har rejst børster fordi hun var usikker før i tiden, men det er hun ikke længere, træning er der jo noget der hedder... Sikke små fine briller du må have på smiley

Dullen : ude ved rosengård bilka

• #7   6. apr 2008 Sus : Ihh ja sådanne situationer er der jo også, jeg må være kommet til hunde-elsker området smiley

• #8   6. apr 2008 Carsten R : Værsågod, håber du er ok nu hvor jeg har husket at opdatere min profil smiley

• #9   6. apr 2008 Meyer: Herude hos mig er Emma vist også mere populær end jeg er smiley

Det er sgu dejligt. Mine gamle naboer havde to chi´er men de elskede Emma, børnene var heller ikke bange for hende.

De andre to naboer er et ældre par og hver gang de har knogler så ringer det på døren og så er der guf til Emma.

En dag havde han endda fået en slagterven til at gemme en kæmpe okseknogle til hende.

Så her er der ikke noget hanky panky.. Synes jeg faktisk sjældent der er nogen som helst steder smiley

• #10   6. apr 2008 Chevie B : Hehe kender det alt for godt smiley føler nogle gange jeg ikke er i den anden ende a snoren da folk altid sætter sig ned til Bella smiley
    Det er sgu så skønt når andre folk bekræfter en i at man sgu har en dejlig hund smiley

• #11   6. apr 2008 Ja det er dejligt.. Jeg synes ikke rgtig der er nogen der dømmer Emma for racen.. Overhovedet.

Så jeg har heller ikk rigtig nogle sure opstød, og hvis det var så holdt jeg det for mig selv, for folk har ret til en anden mening end min.

• #12   6. apr 2008 Chevie B : Præcis, der er vi enige :=)

Kommentér på:
Skøøøønt a have Amstaff....

Annonce