Skøøøønt a have Amstaff.... {{forumTopicSubject}}
Når man er så heldig at bo i Blangstedgaard
Fordi herude er folk så dejlige positive, glade, rare og fordomsfrie
Jeg NYDER at gå tur med Bella hver eneste dag, fordi folk er så imødekommende, og alle gerne vil hilse og snakke med Bella, jeg får dagligt rosende ord om min flotte, glade og velopdragne hund
Jeg har alt for ofte mødt folk som går over på den anden side a vejen, kommer med negative kommentarer eller vender om når de møder os (og fred være med det, det er de i deres fulde ret til ), men herude kommer folk så ofte og spørger om deres hund må hilse på Bella, lige fra små Cairn Terrier hvalpe til store GD'er, og det er sgu skønt
Så vel børn som hende den gamle dame med rollatoren skal lige hilse på når vi er ude og gå.
Så TAK til alle jer dejlige mennesker herude, som gør vores i forvejen dejlige gåture endnu mere dejlige
Og nej ikke en tude-tråd omkring amstaff, men en glædes-tråd over de dejlige beboere der er herude
feb 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 26 Svar: 150
maj 2004
Følger: 33 Følgere: 51 Hunde: 9 Emner: 44 Svar: 1.073
Dejlig dejligt, men nu var Diva heller ikke til at stå for *smiler*
feb 2008
-Dullen- Blev for stor en lejlighed for mig og hunden I er da velkommen til at komme forbi ellers kan vi da slå et smut forbi
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.288
I går var der nogle der råbte ´AD...se den ulvehund dér - han sku aflives og i hvert fald kastreres !´
Kors i hytten, men det må vi jo hver især tage med oprejst pande :))
feb 2008
Dullen : ude ved rosengård bilka
feb 2008
feb 2008
dec 2007
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 3.831
Det er sgu dejligt. Mine gamle naboer havde to chi´er men de elskede Emma, børnene var heller ikke bange for hende.
De andre to naboer er et ældre par og hver gang de har knogler så ringer det på døren og så er der guf til Emma.
En dag havde han endda fået en slagterven til at gemme en kæmpe okseknogle til hende.
Så her er der ikke noget hanky panky.. Synes jeg faktisk sjældent der er nogen som helst steder
feb 2008
Det er sgu så skønt når andre folk bekræfter en i at man sgu har en dejlig hund
dec 2007
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 3.831
Så jeg har heller ikk rigtig nogle sure opstød, og hvis det var så holdt jeg det for mig selv, for folk har ret til en anden mening end min.
feb 2008
Skøøøønt a have Amstaff....