"kamphunde" jamen, spiser de ikke.... {{forumTopicSubject}}
Chihuahua'er..??
Der kom lige nogen forbi en far, og hans 2 børn, for at købe nogle ting til deres 10 måneder gamle chihuahua hvalp (Som de havde medbragt)
Malcom og Chanel havde jeg lukket ind i soveværelset, hvor vi har babytremmer oppe, så de kunne se os..
Da faderen kommer ind af døren og får øje på Malcom, spørger han "Spiser kamphunde ikke chihuahua'er??"
Måtte så forklare at det faktisk var Zanto (vores chi) som var "kamphunden" hjemme ved os.
Derefter blev han mere rolig..
Da de så skulle til at gå igen, spurgte han om de måtte klappe hundene.. Og selvfølgelig måtte de det, vores hunde er jo blide som lam
Han blev helt forbavset over, hvor søde og rare vores hunde var.. Fordi han havde kun hørt dårligt om hundene i medierne osv!
Men han fik et helt andet syn på hundene, efter mødet med dem!
Det var dejligt at folk ligepluselig var positive omkring vores hunde.. Og jeg er sikker på, at han nok skal fortælle andre om vores søde hunde
feb 2008
Følger: 42 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 107 Svar: 757
aug 2006
Følger: 46 Følgere: 50 Hunde: 4 Emner: 305 Svar: 1.968
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 474 Svar: 2.356
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 345 Svar: 2.135
De kom gående med deres amstaff og mig med lille mischa.
Folk de gloede og man kunne bare se de tænkte. Hvordan tør hun det.?
Så kom der en gut gående forbi og siger det er da lige til en gang frokost det der..
feb 2006
Følger: 61 Følgere: 60 Hunde: 3 Emner: 775 Svar: 6.115
Så jeg er da spændt på, om hun er der, når vi dukker op, eller om hun virkelig blir væk....
"kamphunde" jamen, spiser de ikke....