{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Rednings aktion... {{forumTopicSubject}}

ja, det har jeg lige haft gang i!!

Jeg havde været en tur inde i byen og handle lidt, da jeg på vej hjem så en lille killing løbe forvirret rundt på Vestervold, her i Randers (vi bor på Vestervold) som er en ret traffikeret vej, specielt i myldretiden, killingen løb rundt på vejen, som om den ikke vidste at sådan nogle biler ikke kan slå hårdt, bilerne satte heldigvis farten ned og dyttede af den kære lille mis, jeg kom over vejen, og løb ned og fik den kaldt til mig, hapsede den og aftalte med en dame, som også havde en stort dyrehjerte, at jeg tog den med op og ringede til politiet. Det gjorde jeg så, og hende jeg snakkede med var meget sød, hun spurgte pænt om jeg selv kunne køre den ud til dyrlægen, hvor de tager imod bortløbne katte da de lige i øjeblikket havde meget travlt. Det ville jeg lige finde ud af om jeg kunne og så ringe tilbage til dem, når jeg havde fundet ud af noget, heldigvis kunne en veninde køre mig derud og jeg fik afleveret den kære kat, som ikke virkede som en vildkat, hun var vildt dejlig og hvis jeg ikke havde haft Felix, havde jeg nok beholdt hende lidt endnu. Tyson var også mægtig interesseret i hende, hun var heller ikke bange for ham.

Så nu håber jeg ejerne ringer til dyrlægen, men jeg har mine tvivl, da hun ikke var øre eller lyske mærket.

Ved godt at denne historie ikke har noget med hunde at gøre, men ville bare lige dele min oplevelse med jer andre..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rednings aktion...
Kommentér på:
Rednings aktion...

Annonce