686 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Grund til bkymring? Grund til bkymring?

Jeg fant en annonce på en anden netside og skrev til ejeren:
Er den solgt?
Er det en han eller en tæve?
Vi er på udkikk efter en lille hund og den her er da rigtig køn:-)
Jeg er hjemmegående så den kommer til at være minimalt alene hjemme.

Jeg fik et langt svar tilbage på engelsk om at hun havde forsøgt at sælge hunden længe og at hun håber og tror at hunden vil få det godt hos mig og ber mig kontakte hinde på en e-mail adr.

Det drejer seg om en chihuahua til latterlige billige penge.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grund til bkymring?
  • #1   31. mar 2008 Tja, du skal i hver fald nok undlade, at overfører nogen penge, før end at du står med hunden i hænderne.....

• #2   31. mar 2008 Reagerede meget på at hun jo skriver at hun håber og tror at hunden vil få det godt hos mig når hun ikke har flere oplysninger om mig end det jeg skrev!

• #3   31. mar 2008 hm... mener generelt man skal være EXTRA opmærksom når man handler med engelsktalende folk..hvis hunden ikke er alt for langt væk, så tilbyd at komme og se hunden, så kan du hurtigt danne dig et indtryk af den... hvis hun siger at det ikke kan lade sig gøre, så er der grund til bekymring!
    Hvis du derefter vælger at købe hunden så sørg for at få den tjekket i hoved og *** før du køber den.. tilbyd fx at i deler dyrlæge regningen... så er du sikret!

• #4   31. mar 2008 Fant annoncen i går og nu står den som udløbet???

• #6   31. mar 2008 Nu har jeg sendt hinde en mail så får jeg se hvad hun siger.
    Men er blevet meget skeptisk vil jeg sige

• #7   31. mar 2008 Det var på ingen måde noget, jeg ville indlade mig på...

• #8   31. mar 2008 hvalpen kommer tilfældigvis ikke fra Cameroon ??

det lyder som en annonce vi før har omtalet herinde, hvor hunden har piercing i øret.

man får aldrig hunden. Man bliver bedt om at betale for flybilett til hunden, men man får den aldrig. De tjener penge på at svindle folk.

• #9   31. mar 2008 man ser tit at der er modell billeder, hvor hundene er iført pænt tøj og der er pæn bagrund. det er billeder de stjæler fra andre sider på nettet.
    de er slet ikke intreserede at vide noget om dem som vil købe hundene.
    de spørger hvad man kan tilbyde en hvalp.
    jeg prøvede at skrive til sådan en, og sagde at jeg aldrig var hjemme, og ikke havde tid til at aktivere hunden på nogen måde. og at den kom til at være alene hjemme minsdt 10 timer om dagen. Alligevel ville de sælge mig en hvalp.
    (det var bare for at vide hvor langt ude de er)

men som sagt, man får aldrig nogen hund. de tjener penge på folk som betaler for flybilett til hunden som aldrig kommer.
    de vil normalt have pengene sendt gennem "western union"

• #13   31. mar 2008 Uhhh det er vel ikke spørgsmål om at hun ikke kan have hunden på grund af klima.....??

Lad være..... Det er pengeafpresning så det basker...... man betaler og betaler og ser ingen hund......

Men kunne være spændene at se dine mails fra hende om de tilfældigtvis ligner dem jeg har, og alle andre...

Ja hunden er bedårende sød, og lige kopieret fra internettet..... Sikkert en kalender hund eller noget...

• #15   31. mar 2008 Øh..... babyer........????????

Det er vel forhåbenligt en and....???? :o/

• #17   31. mar 2008 Helle L: Jeg kunne da ikke drømme om at gi nogen penge for en hund uden at hunden kom med mig hjem med det samme.

• #18   31. mar 2008 Det er utroligt så let det er at spinde guld på internettet....Føj....

jamen det er jo i virkeligheden at lege med følks følelser....

Jeg er pensionist og har længe ønsket mig en chi..... Men som pensionist har jeg ikke så mange penge...

Så er det sku nemt nok at falde for sådan en annonce, når man ikke ved hvad der ligger bag......

MEN..... jeg er blevet klogere..... Måske får jeg en gang råd til en, her fra danmark..... :o)

• #19   31. mar 2008 House of kings: Annoncen blev fjernet(står at den udløb) lige efter hun havde svaret mig

• #20   31. mar 2008 Hjørdis: Jo nu har jeg fået svar på min mail og jo,jo....valpen er i cameroon siger hun. Så en mere busted der ja!

Kommentér på:
Grund til bkymring?

Annonce