{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Argh.. :( {{forumTopicSubject}}

For pokker da..
Malte er god til indkald til træning , på stranden, i skoven og ja de fleste andre steder..
Men hvorfor skal han gø sådan af naboer og ikke ville komme med ind? folk tror sku han er farlig og alt muligt.. Og tænker han er en uopdragen hund.. De sætter sig jo bare ned og vil snakke med ham men han står bare og gør af dem og gider slet ikke hører på os .. hmm..
Nogle der kender til samme problem..?!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Argh.. :(
  • #1   18. mar 2008 Jep... Vores gør helt vild af naboen.... Og Kenzo gider i hvert fald slet ikke at snakke med dem, for det er farlige mennesker, mener han.... Rigtig rigtig øv!!!

• #2   18. mar 2008 giv dine naboer nogle godbidder så tror jeg det med tiden hjælper på det smiley

• #3   18. mar 2008 Jeg vil mene, at det kan trænes væk. Jeg selv købte gøende race,som egner sig udemærket til vagthund om man vil. Han er fra start af trænet til ikke at gø ad mennesker, da vi bor i kædehus ;O)

• #4   18. mar 2008 Nu er det ikke så tit vi snakker med dem.. Og det er kun lige når de er på vej af sted i bil og vi tilfældigvis også er på vej ud..
    Men er det for at han vil beskytte os eller kan han bare ikke selv li dem? altså de overfuser ham jo ikke, men sætter sig lige så stille ned og kalder på ham og rækker hånden ud så han lige han snuse.. men han afviser fuldstændig og gør helt åndsavgt.. og det er ikke kun lige de mennesker, det kan også være andre, meget forskelligt.. og nogle fremmede er han helt vilde med og går selv hen og hilser.. hmm..

• #5   18. mar 2008 JA men har vi også prøvet for vi bor også i kædehus eller hvad man nu lige kalder det.. bare ikke hver gang det hjælper da han er meget obs på lyde han ikke har hørt før..

• #6   18. mar 2008 Træning...træning...træning...skænd ikke og lade være med at blive hys og råbe op selv *S*

• #7   18. mar 2008 Bliver jeg skam heller ikke.. Når jeg har kaldt en gang ved jeg godt hunden kan hører det og kommer han ikke er det fordi der er andre spændende ting så hys bliver jeg skam ikke og når han så kommer ind roser jeg ham og han får en godbid..
    Men hvis du selv har sådan en hund <susakki> kan du vel også godt forstå problemet fra en ejers side..
    det er ikke altid lige så let som skrevet og nogle hunde lærer over længere tid og mange ting kommer også med alderen..

• #8   18. mar 2008 JO jeg forstår udemærket dit problem....men det må jo ta den tid det tar. Prøv at blive ude ved ham på de tider naboen tar afsted - han skal vide, at du har styr på det.

• #9   19. mar 2008 Jeg er med ude hver gang.. For det er en fælles have og han kan ikke bare løbe frit så han er i snor når vi går der..

Kommentér på:
Argh.. :(

Annonce