280 visninger
|
Oprettet:
Se lige den her {{forumTopicSubject}}
http://www.deviantart.com/view/11454716/ en lille film om "såkaldte" dræberhunde
nov 2004
Følger: 50 Følgere: 49 Hunde: 1 Emner: 47 Svar: 150
okt 2004
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 39
Det er ik noget de bliver af sig selv. Jeg har ik ku holde ud og se filmen helt færdig, da det rør mig for meget.
Vil ihvertfald sige, at det var en rigtig god ide at ligge filmen herind, så folk der er imod "kamphunde", måske får et andet syn på dem. Denne film burde bruges som kampange i tv så folk for åbnet deres øjne istedet for at være så snævert synede, og kun tro på det de hører i medierne. Bliver så gal når jeg hører nogle tale ned og dårlig om de såkaldte "kamphunde"
Mange søde og rørte hilsner
Helene
nov 2004
Men det svært for nogle af forstå at du kan gøre alle hunde til kamp hunde men feks labradore har ikke den samme int fordi den ikke er så muskuløs som amstaff pitt-bull bullterrier osv
dejligt at se der er nogle der er enig
Iøvrigt kannon god ide.... den med tv... meeen det kommer den nok ikke...detsværre
okt 2004
Det er oz irriterer mig, er at nu har jeg snart hørt så mange der f.eks er blevet bidt og overfaldet af en Schæfer.
Intet ondt ord om denne race, men hvis folk kan gå så meget op i at "kamphunde" er farlige, så burde de nok lige se hvad der sker rundt omkring i den virkelige verden, istedet for at fokusere sådan på de forpulede medie`er ! Nu er jeg selv mediegrafiker, men jeg kan love for, at jeg ALDRIG skal lave noget der ku tolkes forkert om kamphunde.
okt 2004
Jeg har fået af vide, af en veninde der kender
en, der arbejder med visse problemudlændige
at de holder deres amstaffs nede i kælderen,
fordi deres familier jo er bange for hunde ...
Dvs at hunden lever sit liv i en KÆLDER !! Men
jeg ved ik 100 % hvilke nr de bor i, så jeg kan ik
engang ringe og melde dem. Og det frustrere
mig virkelig at vide, at der er hunde der lider kun
10 min fra mig. Jeg ville virkelig ønske jeg ku gøre noget.
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Er der nogen som har hørt om hvordan man oplærer en sådan kamphund? Det har jeg på Animal Planet og det er virkelig dyreplageri!! De binder en ældre hunds snude med stærk tape, og lader så den der skal lære det, bide og bide, for at den skal få selvtillid!! Det er da frygeligt! Jeg ser tit noget på Animal Planet fredag aften bla. om dyrepolitiet i Detroit og Miami. Der er tit noget med pitbulls og det er frygteligt som disse hunde lever. Når de så bliver reddet, er det tit man kan rette op på dem igen, og så sætte dem i nye familier, hvor de bare er alletiders familiehunde. Sådan burde det da være for alle pitbulls, eller skal jeg heller skrive alle hunde, og endnu bedre alle dyr!
Giver jer andre ret!
Mvh Rikke
nov 2004
fedt at du har sendt det ind.... giver du besked hvis du hører noget??
nov 2004
mange tak.. ville jo være fedt hvis det blev til noget..
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.275
Her hvor jeg bor er der "knægte" der har amstaffer og amstaff-blandinger og jow - gu er jeg bange for de hunde for det de er BLEVET GJORDT TIL AF DERES EJER og jeg er altså hammer utryk når jeg støder ind i dem gående løs, ofte på Misjas aften/nat gå-tur.... Ikke nok med det, så lystre disse unge menneskers hunde heller ikke ejren (gælder for de omtalte hund herude) da de ikke har fået minimum af alm lydigheds træning men "kun" bliver brugt til at (som een af de unge selv udtrygte det) "kæmpe for sjov" hinanden imellem, hahaha.!!..??..
Og jow, jeg kender flere amstaffer og americanske buller-hunde osv-osv (min nabos 2 dejlige kæmpe buller-sofa-skøde hunde)..... Det er IKKE HUNDE RACERNE jeg ser noget galt i - kun ejerene uanset hvilken race eller blanding....
Sorry jeg trængte til at få luft.....
Mødte et par knægt med en ung amstaffer i går aftes (ikke meget mere ende en stor hvalpe-pige) og kyser den selv væk fordi jeg har Misja i snor (standart ting jeg gør overfor fremmede hunde) - ejeren sparker og råber af den unge hund da han endelig får fat på den igen...
Karina..
Se lige den her