Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering af gaskomfur 1.200 kr.
  • Montering af skabslågrr 650 kr.
  • Fixe afløb i Vesterbro køkken og (evt tjekke opvasker) 900 kr.
  • Opsætning af 2 lampe 300 kr.
  • Skift af dørbælg på vaskemaskine 600 kr.
  • Samling af have bænk 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hej har lige et spørgsmål
  • #1   22. sep 2005 knurrer man af Aiko, gøer han af en...ikke den store effekt så

• #2   22. sep 2005 Ok tak.. jeg har nemlig prøvet at bruge det en enkelt gang og så forstod hun også at det hun lavede skulle hun ikke.. Men jeg ved bare ikke hvor meget og hvor lidt man må/kan bruge det

• #3   22. sep 2005 anne: ok..

• #4   22. sep 2005 hej Tina M.... jeg vil sige ...alt med måde !!! jeg bruger det selv til tider..... men jeg varierer hvor kraftig en knurren det skal være alt efter hvor, "sur" jeg er...hvis du forstår ... og jeg bruger det ikke altid...et simpelt "nej" er nok.... ved mindre "lovovertrædelser"....

Læs bogen "hundesprog" af Roger Abrantes
    i den står der en masse om..... ja hundesprog og adfærd

Lykke

• #5   22. sep 2005 Hej hej...

Ved i hvor man kan deltage i hundetræning, nær aalborg området??

• #6   22. sep 2005 Hvis ikke din knurren og visen tænder virker - så "pinn" hende... Tag blidt rundt om hendes mund som moren gør det... indtil hun holder op med den uønskede opførsel...

• #7   22. sep 2005 Undskyld IKKE virker skulle der stå...

• #8   22. sep 2005 Lykke: jeg bruger også "nej" til hende for selv om hun ikke er så gammel er hun meget forstående.. men jeg tror da lige om jeg kan finde den bog smiley

• #9   22. sep 2005 Jeg har præsteret at knurre Baloo ned af sofaen - og han var "guds gave til børn" bagefter.... Tror jeg knurrede af ham i ca 20 minutter... Men du må IKKE give op hvis hun knurrer igen... KONSEKVENT!!!!

• #10   22. sep 2005 Kristina & Mikkel: Jeg har med stor fornøjelse trænet i DcH Støvring

• #11   22. sep 2005 peter og anne: tak for dit svar det kunne jeg prøve ved feks. hvis hun bider i mine fingere eller hvad hun lige kan finde på smiley

• #12   22. sep 2005 Peter og anne: ok det må jeg hellere huske..

• #13   22. sep 2005 Det var da egenligt godt klaret sådan at få ham ned ved at knurre af ham..

• #14   22. sep 2005 Tina: Ja lige nøjagtig - hvis hun bider dig - så start med at knur af hende, og hvis det ikke virker så vis lidt tænder - virker det heller ikke må du bruge Pinning... Altså den med at holde blidt om hendes snude... Det er det deres mor gør når de overskrider en grænse...

• #15   22. sep 2005 Ok det vil jeg prøve når hun gør noget forkert..

• #16   22. sep 2005 Uha ja og hvis man kender baloo så er det faktisk ekstra godt klaret fordi han er en bandit - og har været det fra dag 1.... Så jeg var meget stolt da jeg kunne få ham ned ved knurren - efter han fandt ud af at jeg kunne hans sprog (dæmpende signaler mv.) så er vi kommet dertil at jeg bare skal pege på gulvet og sige "ned" hvis han hopper op i sofaen...

• #17   22. sep 2005 Ok det lyder som fremskridt smiley Men det er vel kun en god ting at man "forstår" hinanden

• #18   22. sep 2005 Uha ja - meget store fremskridt.... Du kan ikke forvente at din hund forstår VORES sprog men det er egentlig dig der skal sætte dig ind i hundens sprog.... Efter vi har lært de ting har vi fået en helt anden hund... Og vi har kunnet opdrage vores "nye" hund med helt andre "øjne"

• #19   22. sep 2005 Kristina & Co. Jeg går til agility i Nørresundy, og der er også DCH Aalborg derovere samt en klub mere, jeg kan ikke huske hva den anden klub hedder, men der er rigtig mange Amerikanske Bulldogs og Amstaff der - og selvfølgelig også andre hunde;-)
    Sig til hvis jeg skal finde den nøjagtige adresse til dig.

• #20   22. sep 2005 Ok det er da kun godt.. Det er første gang jeg har hvalp så det er jo bare om at få så meget information som muligt... Så mange tak smiley

• #21   22. sep 2005 Helt sikkert - men jeg kan kun råde dig til at spørge og benytte denne side så meget som muligt - MEEEEN gør det med forbehold... Indimellem vil du få et råd som ikke er anvenligt... Men vælg og vrag og drag dine egne erfaringer....

Jeg får sikkert hug for denne bemærkning: men den første hund er altid en "prøveklud".... SORRY!!!! *ss*

• #22   22. sep 2005 Ja jeg vil nok benytte mig meget af at der er nogle at spørge.. ja det er vel rigtig det med den første hund men det siger folk også om babyer så... smiley

• #23   22. sep 2005 Tina: Lige nøjagtig... Og man lærer af sine fejl... Det gjorde vi også med Baloo - men det skal lige siges at vi har ham endnu - tiltrods for ENORME problemer med ham, plus vi har fået en mere af sammen race,.. Netop fordi vi har fundet ud af hvordan de skal opdrages... Eller snarer VI skal opdrages... hi hi... Det er jo desværre ikke hunden der har et problem men os...

• #24   22. sep 2005 Ok.. det er da kun fint i har holdt fast i ham og ikke har givet op.. det synes jeg bare er flot.. jeg kender en del der (desværre) giver op efter hvalpen har ødelagt noget for tredje gang eller lige tisser lidt på gulvet.. og det ved jeg at det kan jeg også være træt af men jeg kommer ikke af med min hund af sådan en bagatel..

• #25   22. sep 2005 Ja og desværre ser man mange muskelhunde, og andre racer, som bliver sat til salg fordi at folk ikke kan klare at de kommer i "trods alderen"... I så fald skulle Baloo have været solgt 15 gange - fordi han har virkelig været strid... MEN det er vores skyld... Vi har været for bløde fra starten og troet at det var en bette chihuahua - altså en selskabshund - vi havde... Og vi har fået en dejlig (forholdsvis) opdraget hund uden at bruge magt...

Kommentér på:
Hej har lige et spørgsmål

Annonce