Nu er der bestilt tid.... {{forumTopicSubject}}
Så blev det (desværre) tid til at Baloo må kastereres. Han har så skrækkelig meget hormon-releteret stress (tror jeg nok det kaldes - er faktisk ikke sikker) men det er simpelthen så synd for ham at han stresser så sindsygt meget op, og han kan slet ikke styre det... Disse stress situationer resulterer i at vi ikke kan få kontakt til ham - overhovedet... Og det er sgu synd for den lille dreng...
Vi skal alligevel ikke bruge ham til avl, da han ingen papirer har og er bedømt til b/c hofter (hvilket vi ikke synes er ansvarligt at avle på).
Ved godt at der er meget delte meninger om dette emne, men ville bare lige dele det med jer alle sammen alligevel...
jan 2005
Følger: 39 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 413 Svar: 5.979
jun 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 70 Svar: 1.122
jan 2005
jan 2005
jan 2005
jan 2005
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 247 Svar: 3.481
god beslutning mht. til Baloo`s kronjuveler.... jeg har personligt aldrig haft problemer med at neutralisere mine hunde (og gør det altid med mine tøser)...men jar i lagt mærke til mænd`s reaktion, når man taler om kastretion af hanhunde.... de får et krøllet udtryk i ansigtet, og ser med medfølende øjne ned på hunden.... og får med bævrende stemme frem mumlet " jammen er det da virkelig nødvendigt ".....hæ hæ nej spøg til side....
I har backup herfra.... den stakkels Baloo skal ha ro i sindet.... så held og lykke med det.... og drenge... KLIP KLIP...
Lykke
dec 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 5 Emner: 38 Svar: 776
Lykke: Du har evigt ret ... Du skulle se min husbond i hovedet første gang jeg nævnte det. Han ville ikke engang med til dyrlægen ... looooooooooooooooool
Nu er der bestilt tid....