308 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

mangler lidt hjælp her mangler lidt hjælp her

hej jeg mangler lidt hjælpe :
jeg var ude en aften og gå med freja og så går og lige pluselig er der en mand og han er meget vennelig og sidter sig på hug for at hilse på freja men freja hun ryster bare over det hele og er skide bange for ham jeg giver en dag ham en godbid i hånden men hun tør ikke hva skal jeg gøre
og så har jeg også et andet problem:
det er når freja bliver glad så viser hun det med munden hun tager fat rundt om ens arm og hun gør det bare for at være glad men det gør faktisk ret ond og hun gør det på mange og er bange for vis jeg siger NEJ at hun ikke vil hilse og sådan for det siger jeg jo nej til har ik et godt råd ved ikke hvad jeg skal gøre smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mangler lidt hjælp her
  • #1   21. sep 2005 Til det første spørgsmål: Hvis din hund ikke har lyst til at hilse på et menneske, så lad den slippe. Du må endelig ikke tvinge hunden. Hun kan have været utryg, fordi det var mørkt. Sørg for at de folk, hun hilser på gør det på hendes præmisser, altså ikke noget med at gå for hurtigt frem.. Når folk spørger om de må hilse på Gilbert, så plejer jeg at svare: Hvis han vil..Det er ikke altid han har lyst til at hilse, og hvis han ikke vil hilse, så skal han hellr ikke. Han bestemmer selv

• #2   21. sep 2005 oke det skal jeg nok prøve på tak

• #3   21. sep 2005 ja i har helt ret

• #4   21. sep 2005 Nej Netop, der er heller ikke alle mennesker jeg møder på gaden, som jeg har lyst til at hilse på ;o)

Og mange hunde bliver bange for eller sure på anmassende folk. Især om aftenen, når de ikke rigtig kan se folk.

• #5   21. sep 2005 Hmm, og til det med armen, så vil jeg foreslå, at I måske harnoget, som hun gerne må bide i, som I så prøver at få hende til at bide i istedet. Når hun så bider i det legetøj, som hun gerne må bide i, så ros, ros og atter ros :o)

Kommentér på:
mangler lidt hjælp her

Annonce