{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

yes {{forumTopicSubject}}

så kan min døve hvalp give pote. Det har godt nok taget lang tid men nu kan han sitte, komme og give pote når jeg laver nogle specielle bevægelser med hænderne men han gider kun hvis jeg har en godbid ellers kan jeg lige så godt droppe det, det er da bare for godt nu skal jeg bare finde en måde at få ham til at gøre det uden en godbid

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  yes
  • #2   14. mar 2008 al træning skal belønnes med godbid ellers opnår man ingenting......men godt gjort af din hund... selvom han er døv kan han nok lære mange ting når du bruger håndtegn... det gør man jo også til hunde der kan høre...
    såsom : sit, dæk, stå. bak.bliv.kom osv.

• #3   14. mar 2008 Hold da op hvor flot ;-))

Tillykke må det vel hedde nu ;-)))

• #4   14. mar 2008 lyder da flot :-))

Kan du ikke prøve at klikke træne ham - jeg ved godt at han ikke kan høre klikket - men i stedet for klikket lave en bestemt bevægelse med hånden/hænderne som betyder det samme som et klik - altså godbid.
    bestemt bevægelse = godbid

• #5   14. mar 2008 tak tak. Ja det er for tidligt og droppe godbidderne for jeg får ham ikke til noget uden, det kan da godt være han altid bare skal have godbidder, så er set også ok bare han gør som jeg siger/viser,he he og Karin F. det er det jeg har prøvet på jeg har 3 forskellige bevægelser alt efter om han skal komme sitte eller give pote og så skal han se en godbid for ellers kan de være ligemeget, det er så sødt

• #6   14. mar 2008 jeg har en hørende hund, men jeg blev virkeligt overrasket over hvor nemt hun lærte at udføre komandoer via håndtegn... jeg havde selvfølgeligt allerede lært hende dem med ord, inden vi tog fat på håndtegn...så samlignes det kan det ikke... men hun reagerer helt klart mere på mit kropssprog, end på ord alene....
    meget sjov oplevelse for mig (og måske også for hende ), da hun er min første egen hund... blev da helt stolt af hende !!

• #7   14. mar 2008 ja det er lidt en udfordring men jeg har jo også hans mor så hun hjælper mig lidt og jeg er så stolt af dem begge selv om Fede er en kæmpe bandit

• #8   14. mar 2008 Ja deter lidt sjovt efter Fede er kommet og jeg skal bruge håndtegn er Coco/moren også begyndt at reagere på dem så nu bliver der ikke snakket ret meget herhjemme mere, det hele er håndtegn

• #9   14. mar 2008 Nej jeg kan ikke rigtig gå løs med ham og det er selvfølgelig syndt for ham men om natten går jeg som regel med dem begge på en gang hvilket jeg ikke gør så tit da det jo er nogle store dyr men så slipper jeg dem begge og når jeg så kalder på Coco/moren så kommer han jo også men det kan jeg desværre ikke gøre om dagen for folk ville blive bange hvis han bare kommer tonsende han vejer omkring de 35 kg og han kunne også løbe hen til en farlig hund så desværre bliver han ikke sluppet så tit men det ¨må høre med til at være døv så må der desværre være speciel regler for ham

Kommentér på:
yes

Annonce