{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

Forkerte oplysninger til medier {{forumTopicSubject}}

Sidder som receptionist for vores lokale radiostationer og avis, og modtager derfor alle opkald. En opreven mand ringer ind og vil have en journalist, og fortæller han er blevet overfaldet af 3 store, røde kamphunde og den eneste måde han fik dem væk på var at prikke med de sakse han havde i lommen (han var på vej over at besøge sin mor og klippe hende)! Jeg spøger så ind til hvad der er sket, da der var et udsagn der faldte i mit øre. Han sagde: "3 meget store kamphunde"! Dette kunne jo ikke passe ifølge min opfattelse, og spurgte ham så, om det var de kamphunde man kaldte amstaff! Og ja sagde han! Så spurgte jeg om han var sikker, da en samstaf gennemsnitlig lå på ca. 25-30 kg, hvortil han svarede, nej de var meeeget større!
Jeg kommer så til at tænke på hvor mange overfald der egentligt er blevet anmeldt korrekt??
Jeg vil ikke bortforklare vi har et problem med mange hunderacer i dk, for det har vi - men påpege en mulig problemstilling i forhold til troværdighed af visse anmeldelser!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forkerte oplysninger til medier
Kommentér på:
Forkerte oplysninger til medier

Annonce