Falsk gravid??... {{forumTopicSubject}}
Xenta har fået en lille piv-and, en der ligner en rigitg, og vel på størrelse med en knyttet kno. Hun fik den for to uger siden, og lige siden hun fik den har hun ikk lavet andet end at rende med den i munden. Den kommer med i seng, ud og gå osv. med hende over ALT! vi har flere gange taget den væk lidt, men det vil hun ikk have, ikk at hun knurrer eller noget men så begynder hun at gø, og dum sm man er giver man hende den -) hun går og piver med den i munden, og vasker den osv.. nu har vi taget den helt i tirsdags, og siden har der intet været med hende. men tænkte, kan hun tro det er en hvalp? hun er lige knap et år, og var i løb i julen, så hun skal igen til sommer ca, og hun har ikke "været sammen " med en anden hanhund.. ??????
mar 2007
Følger: 37 Følgere: 34 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 1.103
dec 2007
Følger: 24 Følgere: 26 Hunde: 4 Emner: 109 Svar: 394
dec 2007
Følger: 24 Følgere: 26 Hunde: 4 Emner: 109 Svar: 394
mar 2007
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 41
mar 2007
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 3 Emner: 17 Svar: 46
Det har været nogle hårde uger når Toffi var falsk drægtig, hun peb, tog alt blødt og vaskede og "suttede" på og var meget urolig. Jeg håber for dig at din tæve bare var glad for pivedyret, men jeg tror desværre den er falsk drægtig. Vores dyrlæge oplyste at det i de fleste tilfælde er noget hunden fremover altid vil gøre når den ville have fået hvalpe. Hans erfaring var at det ikke engang stoppede selvom tæven blev drægtig og fik hvalpe, det ville alligevel fortsætte ved næste løbetid. Han foreslog sterilisation. Vi afviste og ville leve med hendes psykiske ubalance, men for noget tid siden læste jeg om det og fandt ud af at man kunne aktivere sin hund mere end normalt og dermed få den til at "glemme" at være falsk drægtig. Det virkede for os denne gang, så vi håber vi slipper fremover.
mar 2007
Så starte med meget emre aktivering når hun er i løb, og fortsætte noget tid efter?? eller hvad?
Falsk gravid??...