{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

Falsk gravid??... {{forumTopicSubject}}

Xenta har fået en lille piv-and, en der ligner en rigitg, og vel på størrelse med en knyttet kno. Hun fik den for to uger siden, og lige siden hun fik den har hun ikk lavet andet end at rende med den i munden. Den kommer med i seng, ud og gå osv. med hende over ALT! vi har flere gange taget den væk lidt, men det vil hun ikk have, ikk at hun knurrer eller noget men så begynder hun at gø, og dum sm man er giver man hende den -) hun går og piver med den i munden, og vasker den osv.. nu har vi taget den helt i tirsdags, og siden har der intet været med hende. men tænkte, kan hun tro det er en hvalp? hun er lige knap et år, og var i løb i julen, så hun skal igen til sommer ca, og hun har ikke "været sammen " med en anden hanhund.. ??????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Falsk gravid??...
  • #1   13. mar 2008 okay. det bare sjovt for det er kun den ene ting hun har gjrt det ved. og hun gik og pev hele tiden, og vadede rundt, og laved ikk andetn end at konsentrere sig om den skide and smiley hun var slet ikk sig selv da hun hvade den. vi har tænkt på om vi skal prøve at give hende den igen.. men tror vi venter ldit.. nu hun nemli sig selv igen smiley

  • #2   13. mar 2008 det lyder altså fuldstændig som lulu. Hun var i løbetid i julen ....og ja hun putter med hendes bamser osv. piver lige rigeligt ..og er i det hele taget lidt sær i de her dage.. Vi har fået noget medicin - nogen dråber hun skal ha over nogen dage.. ..Hun har før haft det sådan. Men det er bedst at man med medicin eller uden forsøger at få dem ud af den tilstand. Så det er godt at i har taget pivedyret fra hende.. måske er det nok :: held og lykke.

  • #3   13. mar 2008 Men det er rigtig.. det er da ikke sikkert.. Men det passer med tidspunktet.. hvalpene sku komme lige om lidt - hvis hun var i løb lige omkring juleaften.. ligsom lulu.

  • #4   13. mar 2008 ja.. hehe.. okay. for nu er hun som hun plejer, så tror den and bliver gemt væk til hun er lidt større smiley

  • #5   13. mar 2008 bella havde også et pivedyr på et tidspunkt og opførte sig præcis som du skriver. hun tog den dog ikke med ud at gå men hjemme havde hun den med overalt og vi måtte næsten ikke røre ved den. det endte med at vi blev nødt til at få lokket hende fra den og smide den i skraldespanden. jeg kan ikke huske om det passede med hendes løbetid men jeg tror hun troede, det var hendes hvalp smiley

  • #6   13. mar 2008 er det ikke noget med at tæver der har været i løb og evt er blevet parret kan producere nogle hormoner, således at de selv mener at de er gravide eller såkald falsk drægtig. Min mopsetæve gjorde det samme efter en løbetid og hun voksede også lidt om maven og fik flydigere patter.. men alt sammen var noget hun havde bilt sig ind eftersom hun ikke var gravid ved tjek med røntgen.. så mener absolut nogle tæver godt kan finde sit moderinstink frem og lege mor for en periode hehe..

  • #7   13. mar 2008 jo, det kan de sagtens, men xenta er ikk blevet parret!! det jo der det mystiske er smiley men de kan så også få lidt af det uden at være blvet parrret åbenbart.. men hun er ikk blevet tykkere..

  • #8   13. mar 2008 Toffi har også været falsk drægtig mange gange. Hun var ligesom de ovennævnte i løbetid lige efter jul. Denne gang er vi dog heldigvis sluppet. Toffi bliver aktiveret meget mere end sidste gang hun var i løbetid, vores adfærdstræning går strålende, hun er nået langt i sin lydighedstræning samt vi forbereder os på at prøve agility, så vi håber vi slipper fremover.

    Det har været nogle hårde uger når Toffi var falsk drægtig, hun peb, tog alt blødt og vaskede og "suttede" på og var meget urolig. Jeg håber for dig at din tæve bare var glad for pivedyret, men jeg tror desværre den er falsk drægtig. Vores dyrlæge oplyste at det i de fleste tilfælde er noget hunden fremover altid vil gøre når den ville have fået hvalpe. Hans erfaring var at det ikke engang stoppede selvom tæven blev drægtig og fik hvalpe, det ville alligevel fortsætte ved næste løbetid. Han foreslog sterilisation. Vi afviste og ville leve med hendes psykiske ubalance, men for noget tid siden læste jeg om det og fandt ud af at man kunne aktivere sin hund mere end normalt og dermed få den til at "glemme" at være falsk drægtig. Det virkede for os denne gang, så vi håber vi slipper fremover.


  • #9   14. mar 2008 Katrine : super amnge tak for info.. Ja hun var da ikk helt ulidelig, men var måske bange for der måske var sket noget der kunne gøre hende "barnlig".. for vi kan som sådan godt leve med det. .efter vi har tager anden er der inet med hende.. men jeg vil da prøve det med at "dobbel- aktivere" hende ved næste løb..

    Så starte med meget emre aktivering når hun er i løb, og fortsætte noget tid efter?? eller hvad?


Kommentér på:
Falsk gravid??...

Annonce